Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
07:33 22 01 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Colecţii noi sub sloganul „PINK is the new black” Ce pot găsi constănţenii la prima ediţie din acest an a târgului TINIMTEX

ro

18 Feb, 2014 00:00 1638 Marime text
Producătorii şi comercianţii prezenţi la ediţia din luna februarie a târgului TINIMTEX propun publicului constănţean o ofertă variată, menită să satisfacă toate gusturile, atât din punctul de vedere al calităţii produselor expuse, cât şi din perspectiva preţurilor atractive. Sub sloganul „PINK is the new black” în materie de încălţăminte, bluze, rochii şi paltoane, noile colecţii prind viaţă prin culori precum: rozul, verdele pal, albastrul deschis.

Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa organizează, în perioada 19 – 23 februarie 2014 cea de-a 59-a ediţie a Târgului Naţional de Îmbrăcăminte şi Încălţăminte TINIMTEX, cel mai mare eveniment de profil din ţară în domeniul industriei uşoare, cu tradiţie pentru zona Dobrogea. Târgul se desfăşoară la Pavilionul Expoziţional şi la Centrul de Afaceri Eurolitoral, din staţiunea Mamaia. „Cele 230 de firme, producători şi comercianţi de îmbrăcăminte şi încălţăminte din întreaga ţară vor ocupa o suprafaţă de 5.500 mp. Numărul mare de expozanţi şi suprafaţa ocupată, demonstrează faptul că TINIMTEX se bucură de notorietate pe piaţa expoziţiilor de profil şi reprezintă un eveniment de amplu interes pentru participanţi”, a declarat, ieri, Dănuţ Jugănaru, directorul CCINA Constanţa. În cadrul TINIMTEX, producătorii ce prezintă, la fiecare ediţie, colecţii noi şi diversificate, au, pe de o parte, prilejul de a întâlni comercianţii din domeniu, iar pe de altă parte, iau contact direct cu publicul larg interesat de acest segment de piaţă.
 
Firme noi, la evenimentul organizat de CCINA
 
Colecţiile din 2014 ale producătorilor români aduc cele mai noi tendinţe în atenţia publicului constănţean, cât şi sectorului business, reprezentat de profesioniştii din domeniu. Printre elementele de marcă ale colecţiei se regăsesc: tricotajele, ce au fost preferatele sezonului rece, dar rămân la modă, atât pentru primăvară, cât şi pentru vară. Chiar dacă este criză şi se produc modificări în peisajul societăţilor comerciale, CCINA Constanţa îşi concentrează cu succes eforturile în atragerea de noi firme participante, astfel încât la ediţia din luna februarie a TINIMTEX circa 7% din totalul firmelor prezente la târg se află la prima participare.

Potrivit directorului CCINA Constanţa, Dănuţ Jugănaru, din numărul participanţilor, 70% sunt producători, iar comercianţi – 30%. Cele mai multe firme provin din Bucureşti (25%), urmate de cele din Iaşi (15%), Constanţa (10%) şi Arad (10%). La târg vor fi prezente şi societăţi din Neamţ (7%), Braşov (5%), Suceava (5%) şi Satu Mare (3%). „Ediţia din luna februarie a TINIMTEX deschide sezonul târgurilor din acest an, expozanţii prezenţi la târg propunând publicului constănţean o ofertă extrem de variată, menită să satisfacă toate gusturile, atât din punct de vedere al calităţii produselor expuse, cât şi din perspectiva preţurilor extrem de atractive pentru cumpărători”, a mai spus Dănuţ Jugănaru.
Constănţenii vor putea găsi la Pavilionul Expoziţional parter - îmbrăcăminte adulţi, iar la etaj - îmbrăcăminte adulţi şi copii, lenjerie, home&deco, accesorii. La Centrul de Afaceri Eurolitoral pot fi găsite îmbrăcăminte din piele şi blană, genţi şi accesorii, încălţăminte, lenjerie de pat. Programul de vizitare este următorul: în perioada 19 – 22 februarie(10.00 – 19.00), duminică, 23 februarie (10.00 – 16.00).

Ti-a placut articolul?

Comentarii