Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:51 14 06 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Locuitor din Mamaia nemulţumit de furnizorul de energie „Cei de la Enel au multe puteri. Nu au o singură putere

ro

24 Aug, 2012 02:12 4162 Marime text
DESCHIDERE_Enel_muncitor_enel.jpgÎn cursul zilei de 22 august, la ora 14.04, alimentarea cu energie electrica a zonei Mamaia Sat a fost întreruptă. Pe adresa cotidianului ZIUA de Constanţa a sosit un e-mail de la un constănţean nemulţumit, în care îşi exprimă indignarea faţă de serviciile companiei Enel. Reproducem mai jos emailul constănţeanului, dat fiind că în situaţia acestuia sunt mii de alţi consumatori din Constanţa.

„Anunţi telefonic la serviciul dispecerat despre incident, iar angajaţii ENEL Distribuţie Dobrogea comunică sec: «Vom trimite o echipă» şi trântesc telefonul în nas, înainte de a mai apuca să întrebi «când». La ora 14.35 mai suni o dată să întrebi dacă au trimis echipa. Aceeaşi atitudine: «Am trimis echipa. Este acolo! Pe strada M7 este un cablu căzut!» La ora 16.04 apare şi echipa. O minunăţie de echipă. Toţi cei şapte oameni se apucă de treabă. Se suie tacticoşi în macaraua auto închiriată de la alţii, află cum funcţionează nacela şi încep să lucreze. În timpul acesta, căldura face aerul irespirabil atât în casă, cât şi afară, tot ce ai în congelator începe să se dezgheţe, iar consumatorul începe să arunce de prin frigider o ciorbiţă care s-a stricat, o tocăniţă care a căpătat un gust aparte.

enel_Enel_sediu_01.jpgPe la ora 16.35 întrebi un «înţelept» din echipă „cât mai durează?" şi îţi răspunde cu faţă senină «Nu ştiu!» Mai suni încă o dată la obosiţii de la dispecerat şi, după 17 minute de aşteptare, întrebi: «Cât mai durează până se remediază situaţia în Mamaia Sat?» «Păi vreo 3-4-5 ore», auzi răspunsul şi ţi se trânteşte telefonul în nas. Pe la 19.50 mai vrei să afli noutăţi şi suni la dispecerat. Îţi răspunde o animatoare robot care anunţă că problema din Mamaia Sat se va remedia în jurul orei 21.00. Bineînţeles că la ora 21.00 nimic nu se remediase, aşa că mai suni o dată la 21.10 şi întrebi de ce eşti minţit cu regularitate de către ENEL. Plictisitul de la telefon îţi spune că mai durează 45 de minute până ai voie să primeşti curent! Bineînţeles că în timpul acesta pe cei de la ENEL îi doare fix în cot: ei au puterea! Puterea de a te lăsa fără curent când vor ei!

Puterea de a-ţi deteriora aparatele care funcţionau în momentul în care întrerup ei curentul! Şi multe alte puteri.

Nu au o singură putere: Puterea bunului simţ. Se vaită de ani de zile ca au o reţea învechită! Şi se laudă că fac investiţii! Şi te întrebi: de ce mint oare? Mint pentru că asta ştiu şi asta pot", scrie Liviu-Cornel Popa în e-mailul trimis pe adresa cotidianului nostru.

La rândul lor, reprezentanţii Enel au declarat că apariţia unei avarii la un separator şi ruperea unui conductor au afectat patru posturi de transformare care alimentează consumatorii din zona cartierului Mamaia Sat. „Defecţiunea a fost cauzată, cel mai probabil, de vântul puternic. Echipele Enel Distribuţie Dobrogea au lucrat în regim de maximă mobilizare pentru înlocuirea componentelor de reţea afectate, în vederea alimentării cu energie electrică a tuturor consumatorilor afectaţi", au precizat reprezentanţii Enel.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Gata Dorin Rosmarin 02 Dec, 2012 18:24 Ce ar fi sa infiintam Organizatia de Eliberare de Enel ?
  • Florin Popa 24 Aug, 2012 12:50 Aceeasi nemultumire fata de respectiva societate o am si eu , in fapt lucrurile stand astfel : la jumatatea lunii mai am facut o solicitare privind intreruperea pentru 6 luni a citirii unui contoar,cum de altfel procedez mereu deoarece nu locuiesc la adresa respectiva; ptr acest lucru a fost nevoie de citirea contoarului ptr a actualiza indexul lucru care de altfel s-a si facut,cand aflu cu stupoare ca am de plata circa 2700 ron desi contoarul respectiv nu a inregistrat vreodata un consum; el afiseaza cifra 0 dar dintr-o eroare au fost cititi 4800 kw ( ma intreb cat de chior poti sa fii ),in fine ducandu-ma sa reclam acest lucru am fost din nou programat ptr.citirea contoarului; au venit in urma cu aprox.2 luni ,au citit ,dar eu tot nu pot sa fac cerera deoarece factura nu a fost anulata desi am solicitat acest lucru.De atunci a trecut atata timp si eu client am de suferit deoarece banii ptr respectiva factura gresita de 2700 mi-au fost retrasi din cont. Nu inteleg cum poate sa dureze atata o rectificare de citire eronata a unui contoar si introducerea in secunda doi a citirii corecte ptr ca omul sa nu mai piarda timpul in zadar pe la ghiseele lor ?
  • Avrigeanu Andreea 24 Aug, 2012 10:27 Buna ziua, Noua ne-au instalat la firma pe 22 aug un nou tablou si contor pentru a putea teleciti. A doua zi a luat foc, ne-a pus in situatia de a opri lucrul, nu stiu inca daca ne-au fost afectate aparatele dar 20 de salariati au oprit lucrul pentru mai multe ore. Daca acest lucru se intampla in afara orelor de program probabil ca puteam vorbi acum despre un incendiu. Au remediat prin carpire. Nici acum tabloul nu este in regula. Fiecare echipa da vina pe echipa care a lucrat inainte. Nu stiu cum de pot face atatea greseli fara sa isi asume consecintele.