Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
23:07 08 12 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Tulcea a cumpărat servicii de cadastru. Detalii din contract (document)

ro

23 Oct, 2021 21:50 1738 Marime text
  • Primăria Municipiului Tulcea a organizat o licitație pentru achiziția serviciilor de cadastru - 2 loturi.

Contractul a fost atribuit pe 20 octombrie 2021, iar pe www.licitatiapublica.ro a fost publicat pe 22 octombrie 2021.

Obiectul contractului este de servicii de cadastru, individualizat pentru fiecare lot în parte, ofertantul desemnat câștigător urmând a semna contractul de servicii cu indicarea corespunzătoare a loturilor.
 
Obiectul contractului este de complexitate medie și reprezintă achiziția publică de servicii din categoria serviciilor de cadastru, detaliate în Secțiunea 3- Caietele de sarcini pentru achiziția de servicii, ce face parte integrantă din documentația de atribuire.
 
Serviciile care fac obiectul achiziției sunt prevăzute pe baza necesităților identificate la data întocmirii Caietelor de sarcini, pentru fiecare lot în parte, aflându-se la bază necesități diferite și sunt împărțite în următoarele 2 (două) loturi:
LOT 1 – Servicii de cadastru în vederea întocmirii planurilor cadastrale pentru obținerea ordinului Prefectului și intabularea în cartea funciară, a suprafețelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea;

Necesitatea acoperită prin achiziția acestor servicii constă în obținerea ordinului Prefectului, intabularea în cartea funciară a suprafețelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea și inițierea procedurii de elaborare a amenajamentelor pastorale, conform prevederilor OUG nr. 34/2013, privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991.

Scopul general al achiziției este dat de realizarea unui interes public constând în înscrierea izlazului Municipiului Tulcea în sistemul integrat de cadastru și carte funciară și inițierea procedurii de elaborare a amenajamentelor pastorale, conform prevederilor OUG nr. 34/2013, privind organizarea, administrarea și exploatarea pajiștilor permanente și modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991.

LOT 2 – Servicii de cadastru - Înregistrarea sistematică în Programul Național de cadastru și carte funciară – Realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică pentru sectorul 78 de pe raza Municipiului Tulcea, în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, aplicarea prevederilor Ordinului 1/2020.
Necesitatea acoperită prin achiziția acestor servicii constă în punerea în aplicare a principiilor constituționale referitoare la apărarea proprietății publice și private de către statul român, asigurând înscrierea domeniului public și privat al acestuia și având rolul de a stabili o bază reală de impozitare a imobilelor.


Se vor executa documentațiile solicitate pentru un număr de aproximativ 1320 imobile ce se găsesc în sectorul nr. 78 de pe raza Municipiului Tulcea. Serviciile prestate implică realizarea următoarelor operațiuni minimale:
  • Identificarea, măsurarea, descrierea şi înregistrarea imobilelor în documentele tehnice, reprezentarea acestora pe planuri cadastrale şi stocarea datelor pe suporturi informatice;
  • Identificarea proprietarilor, a posesorilor şi a altor deţînători de imobile, în vederea înscrierii în cartea funciară;
  • Afişarea publică a rezultatelor obţinute în urma executării lucrărilor sistematice de cadastru, rectificarea erorilor semnalate de către deţinători şi deschiderea noilor cărţi funciare.
Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: campania de informare publică, organizarea lucrărilor sistematice de cadastru, studiul datelor analogice şi digitale preluate de la achizitor, recunoașterea terenului, stabilirea modului de execuţie a lucrărilor, derularea lucrărilor de specialitate, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului.

Valoarea totală a contractului este de 110.880 lei, iar societatea câștigătoare este CADASTRU MIHAILOV.

Lot Neatribuit:
Titlu: Servicii de cadastru în vederea întocmirii planurilor cadastrale pentru obținerea ordinului Prefectului și intabularea în cartea funciară, a suprafețelor de teren reprezentând izlazul Municipiului Tulcea
Dată anulare: 08-10-2021
Motivul anulării: Lotul a fost anulat administrativ
 
Despre societatea comercială CADASTRU MIHAILOV

Conform confidas.ro, firma a fost înființată în anul 2015 și are sediul social în sat Nifon, comuna Hamcearca.

Asociat unic este Mihailov Ionuț ce deține un procent de 100% din societate.

Domeniul principal de activitate al firmei îl reprezintă activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea.

În anul 2020, cifra de afaceri a societății a fost în valoare de 531.916 lei, 203.498 lei și un număr mediu de 8 salariați. Pentru anul fiscal 2019, bilanțul arată o cifră de afaceri ce a atins 223.157 lei, pierderi 44.477 lei și niciun salariat.

Compania Cadastru Mihailov S.R.L. a încheiat 18 contracte de achiziții publice in valoare totală de 4.747.949,00 lei.

În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de atribuire a licitației.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.  

 

Ti-a placut articolul?

Comentarii