Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:12 19 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Start la angajări Consilierii judeţeni au suplimentat numărul de funcţii publice din aparatul administrativ (document)

ro

30 Sep, 2016 00:00 2983 Marime text
Nu există român care să nu ajungă, cel puţin, de câteva ori pe an, în faţa autorităţilor locale sau judeţene pentru a rezolva diverse treburi administrative. Cum volumul de muncă a crescut în cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean, iar numărul angajaţilor a rămas acelaşi, productivitatea nu mai este aceeaşi, fapt care stârneşte nemulţumire şi revoltă în rândul cetăţenilor. Pentru a diminua cozile interminabile formate la uşile birourilor funcţionarilor publici, aleşii judeţeni au aprobat, în cadrul ultimei şedinţe a Consiliului Judeţean Constanţa (CJC) pe luna septembrie a anului curent, planul de ocupare a funcţiilor publice din cadrul aparatului de specialitate din subordinea aparatului legislativ judeţean pentru anul 2017.
 
Cum data de 15 octombrie este termenul-limită până la care consiliile locale şi judeţene au obligaţia de a stabili planul de ocupare a funcţiilor publice pentru anul următor, aşa cum ne-a obişnuit, CJC a lăsat pe ultima sută de metri aprobarea acestuia.
 
Potrivit documentului votat de consilieri, în anul 2017, în cadrul CJC vor exista 220 de posturi publice, dintre care 200 sunt deja ocupate. Pentru anul 2017, a fost aprobat un număr de 29 de funcţii publice de conducere, dintre care 24 sunt deja ocupate, urmând ca pentru restul să se organizeze concursuri de recrutare. Tot pentru anul viitor, consilierii judeţeni au aprobat un număr de 180 de funcţii publice clasa I, cu 15 mai multe faţă de anul 2016. De asemenea, în cadrul aparatului de specialitate al CJC, la anul, vor lucra doi funcţionari publici clasa a II-a şi nouă funcţionari publici clasa a III-a, se arată în expunerea de motive a proiectului de hotărâre.
 
Precizăm că Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, autoritate abilitată să verifice documentul prin care se decide cum vor fi ocupate funcţiile publice în anul următor, a transmis că nu sunt observaţii legate de completarea planului înainte ca proiectul de hotărâre să ajungă pe masa aleşilor judeţeni.
 
În secţiunea „Documente”, puteţi consulta proiectul de hotărâre la care facem referire. 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii