Licitația nu s-a încheiat. Unul din loturi a fost deja anulat Elevii și preșcolarii din județul Constanța vor primi produsele lactate și fructe sau legume abia în luna octombrie (DOCUMENT)
Licitația nu s-a încheiat. Unul din loturi a fost deja anulat: Elevii și preșcolarii din județul Constanța
09 Sep, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
1381
Marime text
- Consiliul Județean Constanța a demarat în luna aprilie a.c. achiziția publică pentru încheierea de acorduri-cadru de furnizare și distribuție produse de panificație, lapte și produse lactate și fructe și/sau legume în cadrul Programului pentru școli al României, pentru anii școlari 2023-2027", pe trei loturi
- Licitația pentru lotul I- Produse de panificație-corn și covrigi simpli a fost anulată din lipsă de competitori
- Achizițiile pentru Lotul II- Lapte și produse lactate - lapte UHT, iaurt/lapte batut/iaurt de băut și Lotul III- fructe și/ sau legume-mere și/sau morcovi se vor încheie cel mai devreme pe 2 octombrie a.c.
Consiliul Județean Constanța a demarat în luna aprilie a.c. achiziția publică pentru încheierea de acorduri-cadru de furnizare și distribuție produse de panificație, lapte și produse lactate și fructe și/sau legume în cadrul Programului pentru școli al României, pentru anii școlari 2023-2027", pe trei loturi: Lotul I- Produse de panificație-corn și covrigi simpli Lotul II- Lapte și produse lactate - lapte UHT, iaurt/lapte batut/iaurt de băut Lotul III- fructe și/ sau legume-mere și/sau morcovi.
Programul prevede acordarea gratuită pentru preșcolarii din grădinițele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate și particulare acreditate, pentru elevii din învățâmântul primar și gimnazial de stat și particular, precum și pentru preșcolarii și elevii incluși în învățământul special, de fructe și/sau legume proaspete, de lapte natural de consum și/sau produse lactate fără adaos de lapte praf și de produse de panificație, în limita unei valori zilnice/prescolar/elev.
Valoarea estimată a achiziției era de 101.497152.96 lei.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost 08.07.2024 , ora 15:00 în SEAP pentru toate loturile.
Școala a început din 9 septembrie în tot județul, însă produsele lactate și fructele sau legumele, după caz vor ajunge la elevi și preșcolari cel mai devreme în luna octombrie, atunci când va fi finalizată achiziția.
Unul dintre loturi este deja anulat și deocamdată nu s-a depus nicio documentație pentru reluarea achiziției pentru produsele de panificație.
Lotul I- Produse de panificație - corn și covrigi simpli în valoare de 32.461.776 lei a fost anulat din lipsă de ofertanți potrivit biroului de presă al Consiliului Județean Constanța.
Lotul II- Lapte si produse lactate- lapte UHT, iaurt/lapte bătut/ iaurt de băut în valoare de 55.185.019,20 lei se află în desfășurare, data limită de atribuire este 02.10.2024, ora 18:00.
La fel și Lotul III- Fructe și/sau legume-mere și/sau morcovi în valoare de 13.850.357,76 lei.
Cine a depus oferte pentru cele două loturi rămase în licitație
Pentru lotul 3 a depus ofertă AMARIEI G. PETRU, reprezentată de Petru Amariei cu subcontractor AMA FRUCT CP, reprezentantă de Raluca Amariei.
AMARIEI G. PETRU
Conform termene.ro, întreprinderea individuală funcționează din anul 2006, are sediul în județul Suceava, Rotopănești și obiectul de activitate este „cultivarea fructelor semințoase și sâmburoase”.
Petru Amariei este titularul întreprinderii și conform termene.ro, apare și în: Ama Fruct CP SRL, Grupul de Producători Rodul Pomilor Cooperativă Agricolă, Agro – Pomicola SRL (radiată) și Rustrico Impex SRL (radiată).
Sursa citată mai arată că întreprinderea individuală are câștigate 311 licitații publice. Autoritățile contractante sunt: DGASPC Vaslui, Comitetul Olimpic și Sportiv Român, Spitalul de Recuperare „Sf. Gheorghe” Botoșani, Penitenciarul Timișoara, Universitatea de Medicină și Farmacie din Craiova etc.
Despre AMA Fruct CP
AMA Fruct CP SRL a fost înființată în 2011, are sediul în comuna Horodniceni, județul Suceava, pe strada Sat Rotopănești nr. 17 și obiectul de activitate este depozitări, conform confidas.
Aceeași sursă arată că firma a încheiat 1.802 de contracte publice, în valoare de 58.249.339,99 de lei.
Bilanțul companiei din anul 2021 a fost: 15.456.546 de lei – cifră de afaceri 907.499 de lei – profit net 39 de salariați
Asociații firmei sunt Petru Amariei și Raluca Amariei, care dețin procente egale, potrivit confidas.
Tot ei sunt și administratori în AMA Fruct CP SRL.
Petru Amariei mai este administrator pentru firma Grupul de Producători Rodul Pomilor Cooperativă, la fel ca și Raluca Amariei.
Pentru lotul 2 a depus ofertă Asocierea formată din Dobre&Fiii (Leader de Asociere), reprezentată de Magdalena Piuaru, Simultan SRL reprezentată de Ioan Florin Herbai și Fraher SRL, reprezentată de Nicolae Herțea.
Despre Dobre&Fiii SRL
Înființată în 1994, firma are sediul social pe strada Interioara, Nr. 3, Ap. Incintă ”Dobre & Fiii” din Constanța și are ca și activitate principală „fabricarea pâinii, fabricarea prăjiturilor și a produselor proaspete de patiserie“.
Firma are mai multe activități principale, printre care enumerăm: Repararea şi întreţinerea navelor şi bărcilor, Repararea altor echipamente, Lucrări de construcții a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale, Lucrări de construcții a căilor ferate de suprafață și subterane, Costrucția de poduri și tuneluri, Lucrări de construcții a proiectelor utilitare pentru fluide, Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru electricitate și telecomunicații, Lucrări de construcții a altor proiecte ingineresti n.c.a, alte lucrari de finisare, Alte lucrări speciale de construcții, Colectarea deșeurilor nepericuloase, Tratarea și eliminarea deșeurilor nepericuloase, Demontarea (dezasamblarea) mașinilor și echipamentelor scoase din uz pentru recuperarea materialelor și altele.
Dobre&Fiii SRL este deținută de Piuaru Dragoș și Piuaru Magdalena Cristina, fiecare cu câte 50% din capitalul social. Administrator este Piuaru Magdalena Cristina, fiica lui Mircea Dobre, fost viceprimar al municipiului Constanța.
Potrivit termene.ro, Dobre&Fiii SRL a câștigat, prin negociere directă, 33 de contracte de la autorități publice locale. Printre acestea se numără: Unitatea de Asistență Medico Socială Agigea, Serviciul Public Administrare Creșe în subordinea Consiliului Municipal Constanța și altele.
De asemenea, firma și-a adjudecat 42 de contracte de la autorități publice locale. Printre acestea se numără: Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02145 Constanta, Penitenciarul Poarta Albă, Ministerul Apărării - U.M. 02192, Județul Ialomița și altele.
În anul 2023, firma a declarat o cifră de afaceri de 53.527.314 lei, 8 salariați și un profit de 3.115.560 lei.
Potrivit termene.ro, Piuaru Dragoș mai este asociat în Magsidrag SRL, iar Piuaru Magdalena Cristina în Dobre & Fiii Servicii SRL, Magsidrag SRL și Geomir International SRL.
Simultan SRL
Firma înființată în 1995 are sediul social în Sânandrei, județul Timiș și are obiect principal de activitate codul CAEN 1051 - Fabricarea produselor lactate și a brânzeturilor .
În 2023 a avut o cifră de afaceri de 396,074,592 lei, profit de 40,359,495 lei și 299 de angajați.
Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 10.05%, potrivit www.termene.ro.
Asociați sunt: Ioan Florin Herbai care este și administrator, Floare Herbai și Liliana Daniela Herbai.
Compania figurează cu peste 6.600 de achiziții directe și 164 de contracte din licitații publice.
Fraher SRL
Înființată în 1997, firma tulceană a raportat în 2023 o cifră de afaceri de 10.6 milioane de lei, pierderi de 1.8 milioane de lei și 42 de angajați.
Asociați și administratori sunt Ion și Nicolae Herțea.
Cei doi mai apar și în firmele Agrozootehnica Traian Cooperativă Agricolă, Fraher Retail SRL, Fraher SRL și Total Aliment SRL.
Nicolae Herțea și Ion Herțea sunt administratorii și la Fraher Distribution SRL, Fraher Retail SRL, Fraher SRL și Total Aliment SRL.
Firma figurează cu 9 contracte din achiziții publice, potrivit www.termene.ro.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante implicate în organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lupu Mihai - Președinte; Gima Stelian - Vicepreședinte; Enciu Petre - Vicepreședinte; Monea Gabriel - Administrator public; Geafar Nesrin - Secretar General al județului; Beca Luminiţa- Director General- Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică, Ţuţui Emilia-Georgeta - Director General - Direcția Generală Economico-Financiară; Georgescu Elena - Director General - Direcția Generală de Proiecte; Petre Costel Marius - Director General Adjunct - Direcția Generală de Proiecte; Martin Oana Aurora - Director Executiv - Direcția de Dezvoltare Județeană și Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și Ȋnvățământ; Hagea Cristian Adi - Director General- Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat- Autoritatea Județeană de Transport; Voitinovici Diana Roxana - Director General Adjunct- Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului; Caterinici Monica Cristina-Director Executiv- Direcţia de Turism Coordonarea Instituţiilor de Cultură Subordonate; Bîrcă Alexandru Gabriel- Arhitect Șef- Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului; Bănică Marian - Șef Serviciu - Serviciul Promovare Proiecte Europene - Direcția Generală de Proiecte; Căluț Ciprian Lucian-Șef Serviciu - Serviciul Achiziții Publice, Direcția Generală Economico-Financiară; Cîrciu Veronica - Şef Serviciu-Serviciul Venituri, Buget și Evidență Bugetară- Direcția Generală Economico-Financiară; Cenuşe Carmen Magdalena- Șef Serviciu- Serviciul de Analiză Strategică şi Creşterea Competitivităţii; Rădulescu Simona Elena - Șef Serviciu - Serviciul Urbanism, Programe Naționale de Dezvoltare Locală - Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului; Blacioti Georgeta – Şef Serviciu- Serviciul Financiar-Contabilitate - Direcția Generală Economico-Financiară; Istrate Gabriela - Șef Serviciu - Serviciul Turism, Promovare Turistică și Coordonarea Centrului de Excelență în Turism; Orozan Florentina-Lăcrămioara - Șef Serviciu- Serviciul Protecția Mediului - Direcția Generală de Proiecte; Morariu Raluca Florentina - Șef Serviciu – Serviciul Management Proiecte - Direcția Generală de Proiecte; Bucur Gheorghe- Şef Serviciu- Serviciul Juridic şi Contencios- Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică; Gheorghiu Cristian - Șef Serviciu-Serviciul Investiții- Direcția Generală Tehnică Urbanism și Amenajarea Teritoriului; Răgălie Dănuţ – Şef Serviciu - Serviciul Monitorizare Investiţii Proiecte, Avizare; Voicu Silvia - Șef Serviciu - Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat - Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat - Autoritatea Județeană de Transport; Labeş Raluca Andreea – Şef Serviciu- Serviciul Administraţie Publică, Relaţii Internaţionale, Arhivă şi ONG-uri – Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică; Ion Constantin – Şef Serviciu- Serviciul Dezvoltare şi Coordonare, Direcţia de Dezvoltare Judeţeană şi Coordonarea Instituţiilor de Sănătate, Sport şi Ȋnvăţământ; Ionescu Adrian Victor- Şef Serviciu- Serviciul Autoritatea Judeţeană de Transport- Direcţia Generală Administrare Domeniul Public şi Privat- Autoritatea Judeţeană de Transport; Pedestru Carmen Luminița Adriana - Șef Birou - Biroul Pavilion Expozițional - Direcția Generală Administrarea Domeniului Public și Privat - Autoritatea Județeană de Transport; Sponte Adrian Doru – Şef Serviciu- Serviciul Control; Caciuc Nicoleta- Șef Birou- Biroul Monitorizarea Implementării Serviciului Integrat de Transport Județean, Emitere Licențe-Serviciul Autoritatea Judeţeană de Transport-Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat-Autoritatea Jud.de Transport; Alcea Livia Laurenţia- Șef Serviciu – Serviciul Resurse Umane, Salarizare - Direcţia Generală Economico -Financiară, Consilieri județeni: Abdurefi Semiran,Baraţă Bogdan Dumitru, Bercaru Nicoleta, Bereş Adrian Petre, Bucovală Enache, Caprinciu Stelică, Chiriac Ştefan-Cristian, Ciobănel Marius-Costel, Ciobanu Cristina-Elena, Ciobanu Cosmin, Constantinescu Dana-Mariana, Dia Ionel, Dima Alexandru Cristian, Donţu Gheorghe, Drăgan Leonard, Dumitrescu Carmen, Epure Petre, Filipescu Răzvan, Gheorghe Veronica-Adriana, Guteanu Stere, Ilie Cătălin Costel, Lazăr Gilda- Valentina, Nedelcu Ilyus-Edward, Grăniceru Alexandru, Palaz Claudiu-Iorga, Petre Marius Liviu, Popa Liviu, Rizea Vasile, Roşca Cristian Gelu, Senopol Virgil-Cristian, Tănase Leonard Florin, Topolov Geanina-Ionela, Ţapliuc Florentin-Adrian, Zahariuc Cristian-Florin.
Documentatia anuntului de participare publicat în SEAP poate fi consultat în secțiunea „documente”.
Material realizat cu date de pe SEAP și www.termene.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
CJC organizează achiziție pentru produse de panificație, lapte și produse lactate, fructe sau legume pentru elevii din școlile din județ
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii