Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
13:48 21 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cui îi va fi atribuit contractul de curăţare şi protecţie a plajelor aferente litoralului Mării Negre? ABADL va plăti peste 1,5 milioane de lei (documente)

ro

14 May, 2018 00:00 689 Marime text
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea - Litoral (ABADL) anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţare şi protecţie a suprafeţelor de plajă aferente litoralului Mării Negre“, în valoare estimată de 1.508.377,7 lei.
 
Ofertele de participare la această licitaţie vor putea fi depuse până pe data de 18.06.2018, ora 15.00, acestea urmând să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 15.00.
 
Activităţile cerute prin contract, potrivit caietului de sarcini, constau în: servicii de curăţare a suprafeţelor de plajă necontractate şi a liniei ţărmului litoralului Mării Negre în sezonul estival; servicii de transport şi depozitare a deşeurilor şi a algelor pe toată perioadă de derulare a contractului; servicii de protecţie a plajelor în sezonul rece (1 octombrie - 30 noiembrie).
 
Prestarea serviciilor se va face pe trei tronsoane: tronsonul 1 - Corbu, Năvodari, Mamaia şi Constanţa, tronsonul II - Agigea, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla şi Costineşti; tronsonul III - 23 August, Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche.
 

Ce lucrări vor fi executate

 
Serviciile se vor desfăşura zilnic, pe întreaga perioadă a sezonului estival. Ca urmare a licitaţiilor de închiriere, o mare parte dintre aceste suprafeţe de plajă se închiriază de către operatori economici, acestora revenindu-le obligaţia contractuală de a curăţa sectorul închiriat. Serviciile de curăţare care fac obiectul acestui contract vizează plajele necontractate caracterizate printr-un grad mare de ocupare de către turişti. Aceste plaje vor fi dotate cu coşuri sau pubele de gunoi prevăzute cu saci de plastic. În acest caz, se va aplica procedura de colectare în saci de unică folosinţă, deşeurile fiind adunate în saci de plastic rezistenţi şi se vor încărca fie direct în autovehiculele de colectare, fie în utilaje prezente în zonă.
 
Preponderenţa serviciilor aferente acestui contract o constituie serviciile de curăţare a liniei ţărmului pe toată lungimea sa de depunerile de alge şi alte materiale aduse de valuri şi depozitate în imediata vecinătate a zonei de îmbăiere. Fenomenul de dezvoltare algală se manifestă în special în lunile călduroase şi poate înregistra maxime sau se poate manifesta constant pe toată perioada sezonului estival. Nu se pot cunoaşte cu exactitate zonele de depunere, de aceea în fiecare seară se execută monitorizarea întregii linii a ţărmului. În general, activitatea se desfăşoară pe timpul nopţii, când plajele sunt eliberate de turişti. În cazul în care se constată un fenomen de înflorire algală masivă, se poate izola zona afectată pe timpul zilei şi se desfăşoară servicii manuale de strângere a algelor în grămezi, urmând ca acestea să fie încărcate în cursul nopţii următoare.
 
Fenomenul de înflorire algală se manifestă pe tot litoralul, de aceea se solicită ca ofertantul să prezinte documente din care să reiasă că acesta are capacitatea de intervenţie în acelaşi timp pe mai multe sectoare de plajă. Serviciile de curăţare se vor efectua manual şi mecanizat. Materialele rezultate în urma serviciului de curăţare vor fi depozitate temporar în containere de precolectare de mare capacitate. Containerele trebuie astfel amplasate încât să fie suficient spaţiu pentru încă un recipient de acelaşi tip, care să poată fi descărcat din automobil înainte de a-l încărca pe celalalt plin.
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: Hristu Uzun - director, Adela Mihalcea -director economic, Adrian Chera - director tehnic ELH, Titel Gagiu - director SGA Constanta, Nicuşor Buzgaru - şef SGA Constanţa, Ana Maria Bălan - Compartiment Juridic, Luiza Frăţilă - Biroul Achiziţii, Cristinel Antonaru - şef SH Dunăre, Valentin Radu - Biroul Achiziţii, Daniel Popa - SH Litoral.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie şi caietul de sarcini.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii