Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
05:31 11 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Autoritatea Navală Română intră în era digitală. Ce părere are directorul executiv Constantin Matei

ro

10 Jul, 2012 01:48 2162 Marime text
ANR_Constantin_Matei_038.jpgAutoritatea Navală Română va renunţa cât de curând la birocraţia clasică, urmând ca tot ceea ce înseamnă adrese, documente să circule în cadrul autorităţii în format electronic. Noul „management al hârtiilor" va aduce beneficii atât salariaţilor, cât şi clienţilor ANR, susţine directorul executiv Constantin Matei.

Un pas important în privinţa implementării proiectului privind digitalizarea şi denumit „Monitorizarea şi eficientizarea proceselor de lucru şi a fluxului de documente la nivel central şi la nivelul unităţilor teritoriale, păstrarea informaţiei în condiţii sigure şi cu costuri optime" presupune organizarea în această perioadă a unei licitaţii publice privind atribuirea contractului de servicii de informare, comunicare şi publicitate. Autoritatea Navală Română a demarat deja procedura de achiziţie publică pentru contractarea acestor servicii. Potrivit anunţului de licitaţie, materialele de promovare şi publicitate în cadrul proiectului privind digitalizarea vor fi realizate în conformitate cu prevederile Regulamentului CE nr. 1083/2006 privind normele generale asupra Fondurilor Structurale. Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul ANR implicate în procedura de achiziţie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Constantin Matei - director general, Mona Paraschiv - şef Serviciu SSRP, Gabriel Florescu - şef Serviciu Managementul Calităţii, Gilda Ursache - şef Birou Financiar Contabilitate, Mădălina Musat - Serviciul Juridic, Ana Dudu - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice.

În anunţul de licitaţie se menţionează că agenţii economici interesaţi de licitaţie pot depune oferte până la data de 16 iulie, ora 15.00. Valoarea estimată a contractului este de 429.065 lei, banii provenind din fonduri europene.

„Solicitanţii nu vor mai fi trimişi de la un departament la altul"

Constantin Matei susţine că această licitaţie va fi urmată de o alta care presupune cumpărarea softului necesar pentru circularea datelor în format electronic şi achiziţia de echipamente gen scannere şi faxuri performante. Directorul general al ANR a menţionat că în toamnă va avea loc implementarea propriu-zisă a acestui proiect, care va aduce beneficii atât salariaţilor, cât şi clienţilor ANR. „Circuitul hârtiilor va fi mult mai eficient. Nu vor mai exista cazuri în care solicitanţii să fie trimişi de la un departament la altul ca să primească un răspuns, aşa cum s-a întâmplat şi la CNAPMC (n.r. Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa) şi cum se întâmplă la ANR. Aceste situaţii sunt excluse odată cu implementarea proiectului", a explicat Constantin Matei, care a amintit că în cadrul CNAPMC se lucrează cu succes în format electronic de mai bine de patru ani. De asemenea, directorul executiv al ANR a explicat că angajaţii vor beneficia de instruirea necesară pentru a putea face faţă noului sistem electronic.

Ti-a placut articolul?

Comentarii