Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:44 30 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

SRCF Brașov Lucrări tip Quick Wins pentru viteza maximă de 120 km/h pe mai multe căi ferate

ro

11 Aug, 2023 13:38 1029 Marime text
Foto cu rol ilustrativ. Sursă foto: pixabay.com
  • Pe raza SRCF Brașov sunt în derulare, în cadrul programului de lucrări tip Quick Wins, cu finanțare PNRR, lucrări de reparații punctuale pentru ridicarea restricțiilor de viteză pe 20,55 km de cale ferată.
 
Pe raza SRCF Brașov sunt în derulare, în cadrul programului de lucrări tip Quick Wins, cu finanțare PNRR, lucrări de reparații punctuale pentru ridicarea restricțiilor de viteză pe 20,55 km de cale ferată între stațiile Teiuș - Aiud, Unirea - Războieni și Tălmaciu - Sibiu, care au drept scop creșterea vitezei de circulație la 120 km/h. Lucrările punctuale de reparații la suprastructura feroviară sunt derulate în cadrul a 7 loturi, din totalul celor 21 de loturi contractate în luna decembrie 2022, respectiv luna mai 2023, transmite un comunicat din partea SRCF Brașov.
 
Implicații în circulația trenurilor de călători - pentru adaptarea traficului feroviar de călători la condițiile de circulație în regim de șantier (măsuri de protecție pentru muncitori), pe toate cele 7 loturi aflate în execuție, trenurile circulă în condiții speciale temporare pe perioada lucrărilor, astfel:
  • între Teiuș - Aiud și Unirea - Războieni trenurile de călători circulă doar pe FIRUL II (din ambele din ambele sensuri) și cu restricție de viteză de 50 km/h în zona șantierelor de lucrări, care sunt deschise pe FIRUL I;
  • între Tălmaciu - Șelimbăr trenurile circulă pe firul I (din ambele din ambele sensuri) și cu restricție de viteză de 50 km/h în zona lucrărilor executate pe firul II, iar de la Șelimbăr circulația este trasată prin Sibiu Triaj.
 

„Adresăm scuzele necesare călătorilor pentru disconfortul creat și îi asigurăm că aceste lucrări sunt necesare pentru îmbunătățirea condițiilor de transport, scopul final fiind creșterea vitezei de circulație la 120 km/h și a gradului de siguranță”, a încheiat sursa citată.


Citește și:
Dezmințire oficială a CFR SA în contextul acuzațiilor false ale CFR CĂLĂTORI la adresa personalului feroviar al companiei, în cazul trenului IR 1836 care a rămas fără ușă la ultimul vagon
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii