Secretariatul General al Guvernului anunță publicarea procedurii de selecție pentru servicii de expert independent
Secretariatul General al Guvernului anunță publicarea procedurii de selecție pentru servicii de expert independent
11 Aug, 2025 18:15
ZIUA de Constanta
455
Marime text



Secretariatul General al Guvernului (SGG) a demarat procesul de selecție pentru ocuparea unui post de președinte și a două posturi de vicepreședinți ai Agenției pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanțelor Întreprinderilor Publice (AMEPIP), pentru un mandat de 4 ani.
Potrivit unui comunicat pus la dispoziție de Guvern, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 617 din 27 iulie 2023 privind organizarea și funcționarea AMEPIP, Comisia de selecție și Comisia de soluționare a contestațiilor sunt asistate în activitatea lor de un expert independent, specializat în recrutarea resurselor umane, care trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 2 pct. 28 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011, modificată prin Legea nr. 187/2023.

În perioada 25 iulie – 8 august 2025 s-a desfășurat procedura de achiziție pentru selectarea expertului independent care va sprijini activitatea celor două Comisii. În perioada menționată a fost depusă o singură ofertă care nu a îndeplinit condițiile prevăzute în caietul de sarcini și aceasta a fost considerată neconformă.
Astfel, la data de 11.08.2025, s-a decis reluarea procedurii de achiziție pentru serviciile expertului independent care va sprijini Comisia de selecție. Documentația aferentă achiziției a fost încărcată în SEAP, iar termenul limită pentru depunerea ofertelor este 20.08.2025, se mai arată în comunicat.
Secretariatul General al Guvernului invită toți operatorii economici intersați și care îndeplinesc cerințele să participe la procedură, în scopul asigurării unei asistențe specializate de cea mai înaltă calitate.
Citește și:
Vila Reginei Maria din Mamaia va fi restaurată! Proiect de lege aprobat în ședința de Guvern
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii