Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:27 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Se înființează agenţia „Constanţa City Park Mall“ a Băncii Transilvania

ro

22 May, 2022 21:08 2087 Marime text

foto: unsplash/ JESHOOTS.COM

În Monitorul Oficial al României a fost publicată decizia Consiliului de Administraţie privind înfiinţarea Agenţiei „Constanţa City Park Mall“ a Băncii Transilvania S.A.

Agenţiile Băncii Transilvania - S.A. sunt puncte operaţionale, înfiinţate prin hotărâri ale Consiliului de Administraţie, la propunerea Comitetului Conducătorilor şi care funcţionează în subordinea unei sucursale şi efectuează în nume propriu dar pe seama sucursalei căreia i se subordonează, în condiţii de eficienţă, toate activităţile mandatate de către Centrală prin prezenta.

Agenţia „Constanţa City Park Mall“ va avea sediul în municipiul Constanţa, unitatea L20+L25 în incinta centrului comercial City Park Mall of Constanţa, Bulevardul Al. Lăpuşneanu nr. 116C, județul Constanţa.

Potrivit documentelor, agenţia este organizată intern astfel încât să asigure desfăşurarea activităţii bancare pe structura specifică sectoarelor corporate/retail (funcţie de obiectul de activitate mandatat), fiind subordonată Sucursalei Constanţa a Băncii Transilvania - S.A.
De asemenea, agenţia va fi condusă de Sifiringa Costin.

Agenţia este mandatată să desfăşoare în mod direct următoarele activităţi: 
 
Nr. crt. Codul CAEN Activitatea
1. 6419 Atragere de depozite şi de alte fonduri rambursabile de la persoane fizice sau juridice
2. 6419 Servicii de transfer monetar
3. 6419 Administrare de mijloace de plată, cum ar fi: cărţi de credit, cecuri de călătorie şi altele asemenea, inclusiv emitere de monedă electronică
4. 6419 Tranzacţionare în contul clienţilor, în condiţiile legii, cu: - valută
5. 6419 Prestare de servicii privind furnizarea de date
6. 6419 Închiriere de casete de siguranţă
7. 6419 Distribuirea de titluri de participare la fonduri de investiţii
8. 6619 Acordare de consultanţă cu privire la structura capitalului, strategia de afaceri şi alte aspecte legate de aceasta
9. 7022 Consultanţă cu privire la fuziuni şi/sau achiziţii de societăţi comerciale
10. 6311 Servicii de procesare de date
11. 6311 administrare de baze de date ori alte asemenea servicii pentru terţi

 
Competenţele din diferitele domenii de activitate ale agenţiei sunt cele cuprinse în tabelul de mai sus şi în orice alte acte - mandate exprese ulterioare, în legislaţie, în regulamentele de organizare şi funcţionare ale băncii, în C.C.M., în nomele, metodologiile şi regulamentele interne sau în deciziile emise de organele de conducere ale băncii.

Reglementările interne ale băncii sunt cele primite pe suport magnetic (CD) odată cu prezentul mandat şi ulterior primite prin e-mail de la branch manager prin e-mail sau cele accesate în aplicaţia informatica EUROLEX - acte interne prin Intranet, ele completând regimul juridic aplicabil funcţionarii agenţiei, se mai arată în decizia conducerii.

Exercitarea competentelor se face cu respectarea prevederilor legale privind gestionarea patrimoniului şi cele referitoare la mandat, aşa cum sunt acestea reglementate prin Codul Civil, art. 2009-2042.

Activităţile şi operaţiunile efectuate în afara mandatului încredinţat sunt strict interzise.

Salariaţii din cadrul agenţiei pot desfăşura toate activităţile încredinţate în conformitate cu prezentul act, fişa postului, codul de conduită al salariaţilor, nomele interne de lucru şi legislaţia în vigoare şi au drepturile şi obligaţiile înscrise în aceste acte inclusiv în contractul individual de muncă şi în contractul colectiv de muncă al Băncii Transilvania.

Angajarea băncii prin acte de către angajaţii agenţiei se face conform Hotărârii CC privind regimul semnăturilor şi competenţelor practicate în Banca Transilvania, aceştia având întreaga responsabilitate pentru operaţiunile ordonate şi realizate de agenţie.

Controlul intern al agenţiei se realizează la nivel de sucursală conform normelor de control financiar preventiv stabilite prin Normele-cadru aprobate în Consiliul de Administraţie şi de către centrală prin direcţiile de specialitate şi direcţia de audit intern. Constatările controalelor efectuate se consemnează în acte specifice.

Totodată, structura de organizare a agenţiei, numărul de posturi, grila de salarizare, angajarea, promovarea, transferul, concedierea salariaţilor agenţiei, precum şi alte probleme de personal urmează aceleaşi reguli aplicabile sucursalei în subordinea căreia funcţionează.
 
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și: Cei care au conturi deschise la Banca Transilvania nu pot utiliza cardurile. Sistemul a picat complet în această seară


 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii