Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
03:27 07 05 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria elaborează un nou regulament. Se urmărește amenajarea și întreținerea spațiilor verzi de interes public din municipiul Constanța

ro

26 Apr, 2021 00:00 529 Marime text
  • Primăria Constanța intenționează să achiziționeze servicii de asistență tehnică cu privire la întocmirea Regulamentului amenajării și întreținerii spațiilor verzi de interes public din municipiu
  • Durata de elaborare a regulamentului nu va depăși douăluni calendaristice de la data semnării contractului
  • Se organizează o consultare de piață pentru a se stabili valoarea estimativă a contractului
  • Data limită transmitere propuneri este 05.05.2021


Primăria municipiului Constanța intenționează să achiziționeze servicii de asistență tehnică cu privire la întocmirea Regulamentului amenajării și întreținerii spațiilor verzi de interes public din municipiul Constanța, cuprinzând considerente privind amenajarea spațiilor verzi sau a terenurilor cu potențial de transformare în spații verzi, normele tehnice de întreținere a spațiilor verzi și a vegetației aferente acestora, inclusiv a arborilor izolați sau a celor situați în aliniamentele stradale, perdele verzi de protecție, recomandări aplicabile terenurilor libere, virane, degradate, destructurate, lipsite de calitățile unor spații verzi urbane sau peri-urbane, precum și măsuri cu privire la modalitățile de întreținere tratate în mod diferențiat, în funcție de tipologia spațiilor verzi sau a terenurilor cu potențial de transformare în spații verzi, respectiv a vegetației aferente acestora.

 În acest context organizează o consultare de piață pentru a stabili valoarea estimativă a contractului.
Durata de elaborare a regulamentului nu va depăși 2 luni calendaristice de la data semnării contractului, cu luarea în considerare a tranșelor parțiale necesare a fi prestate și livrate în mod eșalonat.

Ofertanții trebuie să prezinte un grafic de realizare a părților din documentație ce urmează a fi agreate de comun acord cu autoritatea contractantă.
În acest sens, pe parcursul derulării contractului, vor fi prevăzute minim două întâlniri de lucru la sediul autorității contractante.
Data limită transmitere propuneri este 05.05.2021.

Ofertanții interesați au posibilitatea de a transmite ofertele de preț la adresele de email: - servicii.publice@primaria-constanta.ro; - secretariat.dgsp@primaria-constanta.ro.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii