Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:36 18 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ordinea de zi CN Administrația Porturilor Maritime SA convoacă adunarea generaă a acționarilor

ro

08 Sep, 2022 14:18 1083 Marime text
  • Ședința va avea loc pe 3 octombrie 2022
 
Compania Națională‚ „Administrația Porturilor Maritime“ SA, prin Preşedintele Consiliului de Administraţie, convoacă Adunarea Generală a Acţionarilor Companiei Naţionale „Administraţia Porturilor Maritime“ SA, Constanţa, în şedinţă ordinară, în data de 03.10.2022, ora 11.00, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, Bucureşti.
 
Ordinea de zi a şedinţei ordinare este următoarea:
1. Aprobarea BVC 2022, rectificat.
2. Distribuirea rezultatului reportat la 31.12.2021.
3. Mandatarea Directorului General al societăţii pentru a îndeplini toate formalităţile cerute de lege pentru înregistrarea şi asigurarea opozabilităţii către terţe persoane a hotărârilor adoptate de Adunarea Generală a Acţionarilor. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul cu privire la îndeplinirea formalităţilor menţionate mai sus.
 
Orice cerere de completare cu noi puncte a ordinii de zi se va face cu respectarea dispoziţiilor art. 1171, alin. 13 din Legea nr. 31/1990, cu modificările şi completările ulterioare.
 
În conformitate cu Art. 45. - (1) din O.U.G. nr. 109/2011, prin derogare de la prevederile art. 125, alin. (3) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu este necesară depunerea procurii înainte de data şedinţei adunării generale a acţionarilor.
Procurile pot fi comunicate şi pe cale electronică, având încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică, până la închiderea şedinţei.
 
Acţionarii pot să îşi desemneze reprezentanţii şi prin mijloace electronice. În acest caz, procura şi notificarea au încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică.
 
Sub rezerva îndeplinirii cerinţelor art. 125 alin. (2) şi (5) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu se poate limita eligibilitatea persoanelor desemnate ca reprezentanţi.
 
Dreptul de vot se poate exercita direct, prin reprezentant, prin corespondenţă sau prin mijloace electronice, conform statutului Companiei.
 
Începând cu data de 30.08.2022, toate materialele informative aferente problemelor incluse pe ordinea de zi, precum şi regulile privind organizarea şi desfăşurarea adunării generale (care includ procedura de vot prin reprezentant şi procedura care permite votul prin corespondenţă) vor fi disponibile la sediul Companiei din Incinta Port Constanţa, Gara Maritimă, şi pe website-ul Companiei. Acţionarii pot obţine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi.
 
Acţionarii Companiei, indiferent de participaţia deţinută în capitalul social, pot pune întrebări în scris privind punctele de pe ordinea de zi. Acţionarii pot transmite astfel de întrebări şi prin e-mail cu semnătură încorporată, ataşată sau logic asociată semnătură electronică.
 
Acţionarii înscrişi în registrul acţionarilor la data de referinţă 26.09.2022 pot participa la AGOA şi vota personal, prin reprezentant sau prin corespondenţă.
 
Acţionarii îşi pot exercita opţiunea prin transmiterea votului prin corespondenţă până la data de 30.09.2022, ora 09.00, voturile prin corespondenţă fiind transmise la sediul CN APM.
 
În cazul neîndeplinirii cvorumului necesar pentru prima convocare AGA, se reprogramează şedinţa în data de 04.10.2022, ora 11.00, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, Bucureşti.
 
Despre CNAPM Constanța
 
Compania a fost înființată în anul 1998, având sediul social în municipiul Constanța, Incinta Port, Gara Maritimă, județul Constanța, conform Registrului Comerțului. Capitalul social este de 323.311.340 lei. Ministerul Transporturilor este asociat majoritar, care deține 80% din acțiuni, iar restul de 20% este deținut de către Fondul Proprietatea. Administratori provizorii sunt Adrian-Daniel Găvruță, Constantin Chirilă, Florin Goidea, Cătălin Diaconu, Catană Dan-Alexandru, Gheorghe Nacedes, Suryan-Omar Dede, iar Florin Vizan este director general provizoriu.
 
Cenzori sunt cei de la TGS Romania Assurance&Advisory Business Services. Financiar vorbind, în 2021, CN APM Constanța a raportat 889 de angajați, la o cifră de afaceri de 418.906.023 lei, cu un profit de 154.629.471 lei.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
CN APM Constanța va actualiza studiul de prefezabilitate pentru proiectul „Molurile III S și IV S din Portul Constanța Zona Sud” (DOCUMENT)
https://www.ziuaconstanta.ro/informatii/combaterea-criminalitatii-in-achizitiile-publice/cn-apm-constanta-va-actualiza-studiul-de-prefezabilitate-pentru-proiectul-molurile-iii-s-si-iv-s-din-portul-constanta-zona-sud-document-794391.html
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii