Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
03:08 25 01 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitație. Notebook-uri pentru specialiștii din cadrul MINAC pentru activități de arheologie submersă

ro

29 Dec, 2020 00:00 604 Marime text
  • Consiliul Județean Constanța organizează achiziție pentru furnizare notebook-uri în cadrul proiectului „Patrimoniul cultural comun în Bazinul Mării Negre”-TREASURE
  • Obiectul achiziţiei publice îl reprezintă achiziția de notebook-uri pentru specialiștii din cadrul Muzeului de Istorie Națională și Arheologie Constanța în vederea desfășurării activităților specifice de cercetare marină

 
Consiliul Județean Constanța organizează achiziție pentru furnizare notebook-uri în cadrul proiectului „Patrimoniul cultural comun - sursă de dezvoltare a antreprenoriatului în Bazinul Mării Negre”-TREASURE.

Obiectul achiziţiei publice îl reprezintă achiziția de notebook-uri (2 buc.), acestea vor fi folosite de către specialiștii din cadrul Muzeului de Istorie Națională și Arheologie Constanța în vederea desfășurării activităților specifice de cercetare marină prevăzute în proiectul „Patrimoniul cultural comun - Sursă de dezvoltare a antreprenoriatului în Bazinul Mării Negre”-TREASURE, cod eMS BSB371 finanțat prin Programul Operațional Comun Bazinul Mării Negre 2014-2020, Prioritatea 1 –

Promovarea mediului de afaceri și a antreprenoriatului în Bazinul Mării Negre, Obiectivul Specific 1.1 – Promovarea în comun a mediului de afaceri și a antreprenoriatului în sectoarele turism și cultură.
Achiziția este necesară pentru indeplinirea obligatiilor ce revin beneficiarului în baza contractului de finanțare nerambursabilă nr. 103382/11.09.2018.
Cele doua notebook-uri vor asigura buna desfășurare a activităților Biroului de arheologie submersă din cadrul Muzeului de Istorie Națională și Arheologie Constanța, respectiv de cercetare subacvatică, descoperirea/studierea și promovarea unor zone importante pentru patrimoniul național și cultural.
Cu ajutorul notebook-urilor, specialiștii Muzeului de Istorie Națională și Arheologie Constanța vor realiza descoperirea/studierea submersă a unor artefacte necunoscute și le vor introduce ulterior în prezentările și patrimoniul submers al muzeului. Valoarea totală estimată este de 11.470.8 lei.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante implicate în organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuirii: Lupu Mihai (Preşedinte); Gima Stelian (Vicepreşedinte); Enciu Petre (Vicepreşedinte); Monea Gabriel (Administrator public); Belu Mariana (Secretarul judeţui); Banciu Mihaela Leila (Director General-Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică); Blacioti Georgeta (Șef Serviciu- Serviciul Financiar -Direcţia Generală Economico-Financiară); Cristache Florina (Director General Adjunct-Direcţia Generală Economico-Financiară); Georgescu Elena (Director General-Direcţia Generală de Proiecte); Hagea Cristian Adi (Director General Adjunct-Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat-Autoritatea Jud.de Transport); Nache Ioan Mihai (Director General Adjunct - Direcţia Generală de Proiecte); Petrachi Mihaela Anca (Director Executiv-Direcţia de Dezvoltare Judeţeană şi Coordonarea Instituţiilor de Sănătate, Sport şi Învăţământ); Jeaca Dumitru (Director Executiv – Direcția de Turism, Coordonarea Instituțiilor de Cultura Subordonate), Rancichi Sebastian Florin (Director General- Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat-Autoritatea Județeană de Transport); Voitinovici Diana Roxana (Director General Adjunct - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Tănase Carmen Ioana (Arhitect Şef - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Bănică Marian (Şef Serviciu-Serviciul Promovare Proiecte Europene- Direcţia Generală de Proiecte); Căluţ Ciprian Lucian (Şef Serviciu-Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă, Urmărire Contracte, Direcţia Generală Economico-Financiară); Cîrciu Veronica (Şef Serviciu-Serviciul Buget-Direcţia Generală Economico-Financiară); Comănici Carmen (Şef Serviciu-Serviciul Resurse Umane, Salarizare-Direcţia Generală Economico-Financiară); Dumitru Irina Roxana (Şef Serviciu – Serviciul Dezvoltare şi Coordonare, Direcţia de Dezvoltare Judeţeană şi Coordonarea Instituţiilor de Sănătate, Sport şi Învăţământ); Dimitrov Cristina Mădălina (Şef Serviciu – Serviciul Urbanism, Programe Naţionale de Dezvoltare Locală - Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Istrate Gabriela (Șef Serviciu – Serviciul Turism, Promovare Turistică și Coordonarea Centrului de Excelență în Turism); Dinica Petre (Șef Serviciu - Administrație Publică, Relații Internationale, Arhivă și ONG-uri, Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică); Orozan Florentina Lăcrămioara (Șef Serviciu – Serviciul Protecția Mediului- Direcţia Generală de Proiecte); Prini Raluca Florentina (Şef Serviciu-Serviciul Management Proiecte-Direcţia Generală de Proiecte); Stoica Carmen Magdalena (Şef Serviciu – Serviciul de Analiză Strategică şi Creşterea Competitivităţii (Intelligence Competitive)); Tănasă Getuţa (Şef Serviciu-Serviciul Investiţii- Direcţia Generală Tehnică Urbanism şi Amenajarea Teritoriului); Voicu Silvia (Şef Serviciu-Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat -Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat-Autoritatea Jud.de Transport); Pedestru Carmen Luminiţa Adriana (Şef Birou-Birou Informatică-Direcţia Generală Economico-Financiară); Tudosoiu Adriana (Şef Birou-Biroul Pavilion Expoziţional-Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat-Autoritatea Jud.de Transport); Drăgan George (Șef Serviciu – Serviciul Control), Răgălie Dănuț (Șef Serviciu – Serviciul Monitorizare Investiții Proiecte, Avizare – Direcția Generală de Proiecte), Ionescu Adrian Victor (Șef Serviciu – Serviciul Autoritatea Județeană de Transport - Direcţia Generală Administrarea Domeniului Public şi Privat-Autoritatea Județeană de Transport). Consilieri judeţeni: Bola Bogdan Alexandru, Bucovală Enache, Bercaru Nicoleta, Bădilă George, Constantinescu Dana Mariana, Crușoveanu Marian, Ciobănel Marius Costel, Ciobanu Cosmin, Chiriac Ștefan Cristian, Dima Alexandru Cristian, Donțu Gheorghe, Dragnea Marilena, Dordea Andrada, Dragan Leonard, Geafer Dincer, Guteanu Stere, Gheorghe Veronica-Adriana, Ilie Cătălin Costel, Filipescu Răzvan, Opreanu Dorin Dumitru, Pirvulescu Florin, Popa Liviu, Scrieciu Mihaela Antoanela, Topolov Gianina Ionela, Zahariuc Cristian-Florin, Mirsu Alexandru, Petre Marius Liviu, Țuțuianu Marius Horia, Nedelcu Edward Ilyus, Negoi Eugen Remus, Palaz Claudiu-Iorga, Senopol Virgil Cristian, Rizea Vasile și Tănase Leonard Florin. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 14.01.2021, ora 15:00 în SEAP.


 

Ti-a placut articolul?

Comentarii