Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:52 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

În era digitalizării, Primăria Constanța cumpără servicii poștale de peste 2 milioane lei

ro

08 Nov, 2021 00:00 1041 Marime text
  • Valoarea estimată a achiziției este de 2.212.943,58 lei fără TVA pentru 364.440 de trimiteri poștale
  • Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, care se va derula pe o perioada de 4 ani (48 de luni) începând cu data de 18.12.2021
  • Ofertele vor fi transmise prin postă sau depuse direct, la adresa autorității contractante din Bd-ul. Tomis nr. 51, camera 18
 
 

 
Primăria Constanța pregătește o nouă achiziție din bugetul local pentru servicii poștale.

Valoarea estimată a achiziției este de 2.212.943,58 lei fără TVA pentru 364.440 de trimiteri poștale.
 
Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, care se va derula pe o perioada de 4 ani (48 de luni) începând cu data de 18.12.2021.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității
contractante sunt: Vergil Chițac, primar; Ionuț Rusu, viceprimar; Florin-Daniel Cocargeanu, viceprimar;
Felicia-Nadina Ovanesian, administrator public;
Călin Viorela-Mirabela, secretar municipiu;
Marcela Frigioiu, director executiv; Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct; Oana Dobre, șef serviciu; Lenuța Petcu, șef serviciu; Andreea Drăgan, director executiv adj.; Nilghiun Manea, șef serviciu; Adriana Stamat, director executiv;
Georgiana Gospodaru, șef serviciu și Cristina Toma, șef serviciu.
 
Ofertanții trebuie să facă dovada îndeplinirii cerinței privind capacitatea tehnică și profesională prin prezentarea de servicii similare realizate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 3 ani
5 (împliniți la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor) în valoare cumulată de minim 500.000,00 lei fără TVA la nivelul unui contract sau a
mai multor contracte.
 
Ofertele vor fi transmise prin postă sau depuse direct, la adresa autorității contractante din Bd-ul. Tomis nr. 51, camera 18 (Serviciul
Management Documente).


Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este: „pretul cel mai scăzut”.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 

Citește și:

Constanţa. Primăria se pregăteşte să atribuie un acord-cadru pe patru ani, având ca obiect „servicii poştale“. În toate variantele, contractul depăşeşte un milion de lei

 

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii