Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:35 28 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Date din proiect Cum va arăta drumul de 7,8 kilometri ce va lega Autostrada A2 de Portul Fluvial Medgidia? (DOCUMENT)

ro

05 Nov, 2023 17:00 2252 Marime text
  • Valoarea totală a investiției este 99.954.817,33 lei
 
Primăria municipiului Medgidia a depus la Agenția pentru Protecția Mediului Constanța un memoriu de prezentare ce vizează implementarea legăturii dintre autostrada A2 și Portul Fluvial Medgidia.
 
Obiectivul general al proiectului este de a asigura accesul fluxurilor de trafic dinspre Portul fluvial Medgidia spre Autostrada A2, precum și îmbunătățirea conectivității municipiului Medgidia la rețeaua rutieră națională și europeană de drumuri rapide. Drumul are punctul de început la intersecția cu DJ 222 cu autostrada A2 pe teritoriul UAT Peștera, pe o lungime aproximativă de 3000m se va moderniza DJ 222 apoi pe următorii 5500m se va proiecta un drum nou care va face legătură cu actuala centură de ocolire a municipiului ce face legătura cu Portul fluvial Medgidia.
 
Din acest punct de vedere al coridoarelor europene și naționale, proiectul „LEGĂTURĂ A2 CU PORTUL FLUVIAL MEDGIDIA”, nu este cuprins în cadrul unor astfel de coridoare având în vedere faptul că este un proiect la scară regională.
 
Traseul variantei V3 are kilometrul de început (km 0+000) în nodul rutier al Autostrăzii A2 – Peștera (A), la SV de municipiul Medgidia, respectiv kilometrul de sfârșit al proiectului in DJ381 conexiune cu Șoseaua de Centură a municipiului.
 
Valoarea totală a investiției este 99.954.817,33 lei cu TVA, respectiv 84.121.031,14 lei fără TVA. Varianta va avea o lungime totală de 7,8 kilometri.
 
Din punct de vedere a oportunităţii, realizarea lucrărilor de modernizare, conduc la următoarele efecte benefice principale care se materializează prin:
  • reducerea duratei de transport;
  • creşterea confortului si siguranţei in trafic;
  • dezvoltarea zonelor pe care le va deservi calea de comunicaţie;
  • reducerea costurilor de intretinere si reparaţie ale vehiculelor;
  • imbunatatirea condiţiilor de mediu;
  • reducerea numărului de accidente;
  • reducerea semnificativa a poluării mediului prin reducerea noxelor si a zgomotului;
  • sporirea vitezei de parcurs si implicit a timpului afectat transportului de mărfuri si calatori; reducerea uzurii mijloacelor de transport si reducerea degradării acestora;
  • imbunatatirea accesibilităţii si mobilităţii populaţiei, a bunurilor si serviciilor, care va stimula o dezvoltare economica durabila;
  • crearea de noi locuri de munca atat pe perioada execuţiei lucrărilor, cat si ulterior in cazul in care atracţiile turistice din zona vor fi puse in evidenta.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
 
Citește și
ZIUA LIVE. Valentin Vrabie„Nu vreau să rămân cu această etichetă de condamnat. În ceea ce privește o candidatură, nu știu ce să spun” !

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii