Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
01:52 26 05 2022 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Corina Martin „Sunt posibile anulări ale sosirilor navelor de croazieră în Portul Constanţa, din cauza tensiunilor geopolitice“

ro

24 Jan, 2022 16:39 1974 Marime text

Multe din sosirile navelor de croazieră maritime şi fluviale în Portul Constanţa din 2022 ar putea fi anulate din cauza tensiunilor geopolitice din bazinul Marii Negre, a transmis luni, 24 ianuarie, într-o postare pe Facebook, Corina Martin, preşedintele de onoare al Asociaţiei Patronale RESTO Constanţa şi fost preşedinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism.



Corina Martin susține că  "multe din aceste sosiri vor fi, din păcate, anulate, în urma tensionării situaţiei geopolitice în bazinul Marii Negre. Circulaţia turistică şi turismul în general reprezintă o industrie extrem de sensibila la orice tensiuni politice".


Postarea de pe pagina de Facebook a Corinei Martin 


Aproape 40 de nave de croazieră maritime si fluviale și-au anunțat sosirea în Portul Constanța în anul 2022, pana acum, conform unui Comunicat al administratiei Port Constanta.


Prima dintre acestea, Serenissima, navă maritimă de croazieră, va ajunge la Constanța la în data de 24 aprilie. Ultimul vas care este programat să ajungă în Portul Constanța, în data de 04 noiembrie, este MS Satoshi, tot o navă maritimă.



Din totalul celor 39 de nave care vor avea escale în acest sezon în Portul Constanța, șapte sunt fluviale. Prima navă fluvială care va ajunge în Dana Pasageri a Portului Constanța va fi River Adagio. De altfel, aceasta are programate, în total, patru sosiri la Constanța.



Cu toate acestea, opinia mea, exprimata astazi catre Antena 3 si Primatv Romania , este ca multe din aceste sosiri vor fi, din pacate, anulate, in urma tensionarii situatiei geopolitice in bazinul Marii Negre.


O situatie care ne afecteaza major, inclusiv din perspectiva in care Portul Constanta ar fi avut sansa sa primeasca, din nou, in 2022, nave de croaziera, dupa ce ultimii doi ani ne-au afectat serios din acest punct de vedere

.
In orice conditii si in orice situatie, Compania nationala care administreaza Portul Constanta trebuie sa adere din start la Organizatia de Management de Destinatie Constanta-Mamaia, care se afla in stadiu de infiintare si sa contribuie cu mult mai mult decat a facut-o pana acum la dezvoltarea acestui produs turistic pentru Constanta si la promovarea brandului de Destinatie din care cu totii facem parte.



Reamintesc ca fiecare asemenea nava de pasageri aduce mii de turiști straini la Constanta, care devine astfel poarta de intrare in Romania, iar aceste mii de turisti consuma, in cele cateva ore de escala, servicii turistice ale judetului Constanta, intrucat noi, agentiile de turism specializate, intre care si agentia noastra, organizam tururi si excursii locale care pun in valoarea si promoveaza si "vand" Dobrogea turistica - Tur de Litoral, Defustrai de vinuri la Cramele dobrogene, Croaziera de o zi in Delta dunarii cu pranz pescaresc, Tur de Manastiri cu pranz gatit de calugari la manastirile dobrogene, Tururi antice si arheologice etc.



La noi, la Mistral Tours, avem 30 de ani de experienta in operarea navelor de croaziera din Portul Constanta si am derulat deja, servicii turistice si excursii locale pentru peste 100.000 de pasageri!


Sursa foto: facebook/ Corina Marin 
 
Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?

Comentarii