Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:25 28 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Amenajarea și întreținerea zonelor verzi din municipiul Constanta, lotul I a fost constestată. Ce obligații are Primăria? Cum și-a motivat CNSC decizia? (DOCUMENTE)

ro

30 Mar, 2022 00:00 1747 Marime text
  • Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor și-a motivat decizia în legătură cu achiziția publică organizată de Primăria Constanța pentru amenajare și întreținere a zonelor verzi prin aplicarea tehnologiilor specifice și achiziția de materiale necesare amenajării acestora pentru spațiile verzi din municipiu.
  • Este vorba despre decizia 556/C4/329 la contestația Purline Impex SRL admisă în parte de CNSC
  • Consiliul a admis în parte contestația formulată de societatea cu sediul social în Brașov contradictoriu cu Primăria Constanța și obligă autoritatea contractantă să răspundă în SEAP la solicitările de clarificare precum și să publice în SEAP fragmentele din punctul de vedere referitor la solicitările de clarificare în conformitate cu considerentele prezentei decizii
     

Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor și-a motivat decizia în legătură cu achiziția publică organizată de Primăria Constanța pentru amenajare și întreținere a zonelor verzi prin aplicarea tehnologiilor specifice și achiziția de materiale necesare amenajării acestora pentru spațiile verzi din municipiu, vezi secțiunea „documente”.

Este vorba despre decizia 556/C4/329 la contestația Purline Impex SRL, înregistrată la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor cu nr. 7297/11.02.2022, reprezentată legal prin Purcăroiu Ovidiu - administrator, împotriva documentației de atribuire elaborată de Primăria Constanța, în calitate de autoritate contractantă, în cadrul procedurii de atribuire, prin licitație deschisă, organizată în vederea încheierii acordului-cadru de servicii având ca obiect „Amenajare și întreținere a zonelor verzi prin aplicarea tehnologiilor specifice și achiziția de materiale necesare amenajării acestora pentru spațiile verzi care sunt/vor fi măsurate/cadastrate în Municipiul Constanța – lot 1”.

Contestatara a solicitat: modificarea secțiunii IV.2.2) din Anunțul de participare nr. CN1037272/28.11.2021, astfel cum a fost aceasta modificată prin anunțul de tip erată nr. EN1033587/01.01.20221, prin prelungirea termenului de depunere a ofertelor cu cel puțin 20 zile de la data publicării în SEAP a modificărilor aduse răspunsului consolidat la solicitările de clarificări nr. 20275/31.01.2022/Clarificării din oficiu nr. 23781/03.02.2022/Clarificării din oficiu nr. 26305/08.02.2022/documentației de atribuire; sau data desuspendării în SEAP; sau data soluționarii contestației și a comunicării decizei către părți și, pe cale de consecință, publicarea unei erate la anunțul de participare nr. CN 1037272/28.11.2021 privind noul termen de depunere a ofertelor; eliminarea/anularea prevederilor nelegale din răspunsul consolidat la solicitările de clarificări nr. 20275/31.01.2022/clarificarea din oficiu nr. 23781/03.02.2022/clarificarea din oficiu nr. 26305/08.02.2022; formularea unor răspunsuri la solicitările de clarificări clare, complete și concrete, astfel încât documentația de atribuire să fie pusă în concordanță cu dispozițiile legale aplicabile în materia achizițiilor publice și legislația specifică, să fie coerentă, consecventă și lipsită de ambiguități.

În subsidiar, în măsura în care Consiliul va respinge în tot sau în parte capetele de cerere formulate în principal, se solicită anularea procedurii de atribuire.

Prin Încheierea nr. 413/C4/329 din 15.02.2022, Consiliul s-a pronunţat asupra capătului de cerere de suspendare a procedurii de atribuire până la soluţionarea fondului contestaţiei, pe care l-a respins ca rămas fără obiect, în urma suspendării procedurii de către autoritatea contractantă.

Consiliul a admis în parte contestația formulată de societatea cu sediul social în Brașov contradictoriu cu Primăria Constanța și obligă autoritatea
contractantă să răspundă în SEAP la solicitările de clarificare nr. 36 și 68, precum și să publice în SEAP fragmentele din punctul de vedere referitor la solicitările de clarificare nr. 42 și 45, în conformitate cu considerentele prezentei decizii.

Măsurile de remediere vor fi duse la îndeplinire în termen de 15 zile de la primirea deciziei.

Prezenta decizie este obligatorie pentru părţi, în conformitate cu dispoziţiile art. 28 alin. (1) din Legea nr. 101/2016.

Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere în termen de 10 zile de la comunicare.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Citește și:



Achiziția stațiilor de autobuz din municipiul Constanța, contestată la CNSC (documente)

Primăria Constanța a lansat licitația pentru achiziția stațiilor de autobuz CT BUS
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii