Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:10 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Acordul cadru pentru amenajarea și întreținerea zonelor verzi din municipiul Constanța estimat de autorități la peste 220 milioane de lei

ro

24 May, 2022 00:00 1308 Marime text
  • Primăria Constanța a lansat o megalicitație care vizează amenajare și întreținere a zonelor verzi
  • Este vorba despre un acord cadru pe 48 de luni, pentru întreținerea și amenajarea spațiilor verzi precum și întreținerea și exploatarea sistemelor de irigare, în suprafață totală estimativă de 911.477 mp
  • Valoarea totală estimată este de 222.289.106.59 lei
  • Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 07.07.2022, ora 15:00 în SEAP
     
 
 
Primăria Constanța a lansat o megalicitație care vizează amenajare și întreținere a zonelor verzi prin aplicarea tehnologiilor specifice și achiziția de materiale necesare amenajării acestora, pentru spațiile verzi care sunt sau vor fi măsurate și cadastrate în municipiu.

Este vorba despre un acord cadru pe 48 de luni, pentru întreținerea și amenajarea spațiilor verzi precum și întreținerea și exploatarea sistemelor de irigare, în suprafață totală estimativă de 911.477 mp.

Valoarea totală estimată este de 222.289.106.59 lei.

Valoarea minimă estimată acord-cadru este de 5.330.798,77 lei fără TVA.

Criteriile de atribuire sunt cel mai bun raport calitate – preț.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța; Rusu Ionut, viceprimar al municipiului Constanța; Cocargeanu Florin – Daniel, viceprimar al municipiului Constanța; Ovanesian Felicia, administrator public; Călin Viorela Mirabela, secretar municipiu-Consiliul local Constanța; Gheorghe Georgeta, director executiv adjunct Direcția financiară; Dobre Oana, șef serviciu Financiar buget; Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate; Ilie Daniela, inspector Direcția financiară; George Nicolae, director executiv Direcția logistică; Andreea Drăgan, director executiv adjunct Direcția logistică;Nilghiun Manea, șef serviciu Achiziții publice;Georgescu Raluca Florenta, director executiv Directia administrare servicii publice; Vlăescu Daniel, director executiv Direcția gestionare, îndrumare și sprijin comunitar; Paiu Elena Gabriela, șef birou tehnico-economic și Morcov Manolache Ramona, Șef serviciul spații verzi.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 07.07.2022, ora 15:00 în SEAP.


PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
 
Citește și:

Reamenajarea spaţiilor verzi din municipiul Constanţa. Primăria cumpără pământ vegetal
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii