Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:39 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Anunț important de la RADET Constanța Când se pot depune solicitările pentru deconectarea/debranșarea de la sistemul centralizat

ro

05 May, 2020 12:34 7958 Marime text

R.A.D.E.T. Constanța vă informează că suntem preocupați de confortul și de menținerea stării de sănătate a clienților noștri, de aceea venim în întâmpinarea acestora cu următoarele măsuri:
  • Perioada în care se depun cereri de deconectare/debranșare, în condițiile Legii 325/2006 și a Ord. 91/2007 al ANRSC este cuprinsă între 11 mai și 11 septembrie 2020;
  • Din cauza măsurilor impuse pentru protecția persoanelor contra COVID19, toate cererile se vor depune prin email, numai în format PDF;
  • Formularul de Cerere, cât și instrucțiunile prevăzute de reglementările pentru deconectare/debranșare (aceleași ca și în sezonul 2019) se descarcă de pe site-ul: www.radet-constanta.ro, secțiunea FORMULARE TIPIZATE – Procedura de debranșare sau accesând linkul: http://radet-constanta.ro/debransare.php
  • După completarea cererii și a anexelor aferente solicitării dumneavoastră, veți transmite documentele în format PDF la adresa de email: solicitare.debransare@radet-constanta.ro
  • Solicitantul va primi prin email un număr de înregistrare al cererii;
  • Orice completare ulterioară cu documente, se va face cu mențiunea la subiect: ”Documente în completare la cererea nr....../data.........’’, altfel vă asumați riscul să se piardă de cererea depusă anterior.
  • Atunci când documentația pe care urmează să ne-o transmiteți în format PDF depășește 15 MB, va trebui să partajați materialele în mai multe emailuri precizând la Subiect: completare la ”...........”.
  • Pentru deconectare se va depune o cerere de către proprietarul apartamentului, iar pentru debranșare se va depune cererea semnată de către reprezentantul legal al condominiului. Cererea este individuală.
  • După procesarea documentelor depuse în conformitate cu cerințele Procedurii de deconectare/debranșare, R.A.D.E.T. va emite Aviz favorabil sau Aviz nefavorabil, după caz;
  • Avizul se va comunica prin email semnatarului cererii și apoi, se va stabili, eventual prin telefon, data la care se va executa lucrarea de deconectare/debranșare;
  • În cazul Avizului nefavorabil, R.A.D.E.T. va comunica semnatarului cererii, în mod clar motivația, iar solicitantul va decide dacă achită taxa de reanalizare dosar și își corectează ceea ce i s-a precizat în motivație, a transmis un comunicat din partea RADET Constanța
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii