Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
18:15 21 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Loteria Română şi Carrefour România lansează cea de-a treia serie “Loz Carrefour”

ro

30 Apr, 2013 20:32 782 Marime text
“LOZ CARREFOUR” - seria 3 este cel mai nou produs lansat de  C.N. “LOTERIA ROMÂNĂ” S.A. în parteneriat cu CARREFOUR ROMÂNIA.
 
“LOZUL CARREFOUR” oferă jucătorilor foarte multe premii atractive și poate fi găsit în toate hipermarket-urile Carrefour și în agențiile loto.
 
Noul “Loz Carrefour” lansat pentru români în această primavară, se înscrie în preocuparea cu care Loteria Română și Carrefour România vin în întâmpinarea jucătorilor aflați la cumpărături în hipermarket. Această inițiativă confirmă interesul oamenilor față de produsele loteristice oriunde s-ar afla și continuă tradiția unei bune colaborări între Loteria Româna și Carrefour România începută în urmă cu peste patru ani.
 
Cu numai 2 lei pentru consacratul loz în plic, adaptat timpurilor moderne, Loteria Română și Carrefour România oferă jucătorilor și clienților lor, care aleg să-și petreacă o parte din timpul liber într-un mod plăcut, la cumpărături, câștiguri importante prin premiile puse în joc.
 
Câștigurile însemnate, cu valori cuprinse între 100 de lei și 100.000 de lei, vor ajunge la jucătorii din toată țara.

 
Premiile oferite de Loteria Română
 se adresează tuturor românilor care știu să se bucure jucând la loto
având astfel șansa să deschidă un LOZ ÎN PLIC CÂȘTIGĂTOR.
 
Vă așteptăm să participați și să fiți printre câștigătorii premiilor puse în joc.
 
MARELE PREMIU - 100.000 lei
 
Despre Carrefour
Cu aproape 9.900 de magazine în 33 de țari și cu 412 000 de colaboratori, grupul Carrefour este al doilea distribuitor mondial și numarul 1 in Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirma ca un partener zilnic pentru un număr ce depășește 25 de milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Grupul Carrefour se sprijină pe o strategie inovatoare, care pune alături hypermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate și cash and carry cu scopul de a propune clienților săi cele mai mici prețuri pentru o gamă largă de produse și servicii.
Cu peste 3 miliarde de operațiuni la casă, prin intermediul tuturor activitaților sale, Grupul își asumă responsabilități economice, sociale și de mediu și garantează pentru calitatea produselor sale și securitatea clienților săi.
În România, Grupul Carrefour numără 112 de magazine dintre care 24 de Hipermarket-uri „Carrefour”, 68 de supermarket-uri „Market”, și 20 de magazine de proximitate „Express”.
 
 
Carrefour – pentru o viață mai bună!                Loteria Română- îți schimbă viața!

Ti-a placut articolul?

Comentarii