Post vacant de kinetoterapeut debutant la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa
Post vacant de kinetoterapeut debutant la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei”
17 Nov, 2025 10:39
ZIUA de Constanta
202
Marime text
202
Marime text

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa scoate la concurs un post vacant de kinetoterapeut debutant S, în cadrul Laboratorului Recuperare, Medicină Fizică și Balneologie 1.
Condiţii generale de participare la concurs:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minima reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestata pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, dupa caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legatură cu serviciul, care împiedică înfaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de participare:
Pentru acest post vacant, se solicită diplomă licență kinetoterapie și motricitate specială.
Taxa de înscriere este de100 lei.
Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte:
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz – copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) – original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzatoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de catre unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atesta starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasa ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenţi medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR / CNASR (pentru asistenţi medicali) – copie;
n) adeverinţă OAMGMAMR (pentru asistenţii medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanţa plata taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.
Bibliografia se află afişată la sediul unităţii (lângă Serviciul Resurse Umane), iar pe site-ul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa (www.spitalulconstanta.ro) se găsesc atât bibliografia, cât şi fişele de post.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel:
- Până la data de 02.12.2025 – ora 10:00 – depunere dosare concurs
- 03.12.2025 ora 10:00 – selecție dosare
- 05.12.2025 ora 10:00 – afișare rezultate selecție dosare
- Până la data de 08.12.2025 ora 10:00 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
- 09.12.2025 – ora 10:00 soluționare contestații selecție dosare
- 09.12.2025 ora 14:00 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
- 10.12.2025 – ora 10:00 – proba scrisă
- 11.12.2025 – ora 10:00 – afişare rezultate proba scrisă
- Până la data 12.12.2025 – ora 10:00 – depunere contestaţii proba scrisă
- 15.12.2025 – ora 10:00 soluționare contestații proba scrisă
- 15.12.2025 – ora 12:00 – afișare rezultate contestații proba scrisă
- 16.12.2025 – ora 10:00 – interviu
- 17.12.2025 – ora 10:00 – afișare rezultate proba interviu
- Până la data 18.12.2025 ora 10:00 – depunere contestații proba interviu
- 19.12.2025 – ora 10:00 – soluționare contestații proba interviu
- 19.12.2025 – ora 12:00 – afișare rezultate contestații proba interviu
- 22.12.2025 – ora 14:00 – afișare rezultate finale
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.
Bibliografie
1. Sbenghe Tudor, Berteanu Mihai, Savulescu Simona Elena, Kinetologie, Editura Medicală, București, 2019
2. Camelia Ciobotaru, Îndreptar recuperare medicală – curs pentru studenți – ISBN978-973-692-277-0, Editura Muntenia, Constanţa, 2010
3. Iaroslav Kiss, Fiziokinetoterapia şi recuperarea medicală, Ed. Medicală, 2004
4. Adriana Sarah Nica, Recuperare Medicală, Editura Universitară “Carol Davila” Bucureşti, 2003
5. Sbenghe Tudor, Bazele teoretice și practice ale kinetoterapiei, Ed. Medicală, București 1999
6. Sbenghe Tudor, Kinetologie Profilactică Terapeutică și de Recuperare, Ed. Medicală, București 1987
7. Fișa postului Kinetoterapeut
8. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății publicată în Monitorul Oficial al României nr. 652 din 28 august 2015
9. Legea nr. 46/2003 privind drepturile pacientului publicată în Monitorul Oficial al României partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003 cu modificările și completările ulterioare
10. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1410 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 1009/15 decembrie 2016;
11. Ordinul Ministerului Sănătății nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare publicat în Monitorul Oficial al României nr. 791 din 07 octombrie 2016
12. Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1226 / 03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activități medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deşeurile rezultate din activități medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012
13. Ordinul nr. 1.761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 882 din 14 septembrie 2021
Citește și:
Locuri de muncă ConstanțaCentrul Regional de Transfuzii Sanguine scoate la concurs mai multe posturi vacante. Detalii
Bibliografie
1. Sbenghe Tudor, Berteanu Mihai, Savulescu Simona Elena, Kinetologie, Editura Medicală, București, 2019
2. Camelia Ciobotaru, Îndreptar recuperare medicală – curs pentru studenți – ISBN978-973-692-277-0, Editura Muntenia, Constanţa, 2010
3. Iaroslav Kiss, Fiziokinetoterapia şi recuperarea medicală, Ed. Medicală, 2004
4. Adriana Sarah Nica, Recuperare Medicală, Editura Universitară “Carol Davila” Bucureşti, 2003
5. Sbenghe Tudor, Bazele teoretice și practice ale kinetoterapiei, Ed. Medicală, București 1999
6. Sbenghe Tudor, Kinetologie Profilactică Terapeutică și de Recuperare, Ed. Medicală, București 1987
7. Fișa postului Kinetoterapeut
8. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății publicată în Monitorul Oficial al României nr. 652 din 28 august 2015
9. Legea nr. 46/2003 privind drepturile pacientului publicată în Monitorul Oficial al României partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003 cu modificările și completările ulterioare
10. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1410 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 1009/15 decembrie 2016;
11. Ordinul Ministerului Sănătății nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare publicat în Monitorul Oficial al României nr. 791 din 07 octombrie 2016
12. Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1226 / 03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activități medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza națională de date privind deşeurile rezultate din activități medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012
13. Ordinul nr. 1.761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 882 din 14 septembrie 2021
Citește și:
Locuri de muncă ConstanțaCentrul Regional de Transfuzii Sanguine scoate la concurs mai multe posturi vacante. Detalii
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi


