Angajări Constanța Primăria comunei Peștera angajează. Ce post este scos la concurs?
Angajări Constanța: Primăria comunei Peștera angajează. Ce post este scos la concurs?
04 Sep, 2025 10:09
ZIUA de Constanta
181
Marime text



Primăria comunei Peştera, judeţul Constanţa, organizează la sediul instituţiei, concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei contractuale vacantă, pe durată nedeterminată, de șef serviciu în cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apă, aflat în subordinea Consiliului local Peştera.
Postul vacant este pe durată nedeterminată, cu program 8ore/zi, 40ore/săptămână.
Calendarul concursului
-26 septembrie 2025, orele 09,00 proba scrisă;
-30 septembrie 2025, orele 09,00 interviu, pentru candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă.
Condiţii generale
a. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b. cunoaște limba română, scris și vorbit;
c. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile art.13 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţii specifice
- studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- permis de conducere categoria B;
- nu se solicită condiţii de vechime în specialitatea studiilor;
- conoştinţe minime operare PC.
Bibliografie
- Constituţia României – republicată;
- Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul admnistrativ cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanţa de Guvern nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare – republicată;
- 3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi – republicată;
- Legea nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare, republicată;
- Regulamentul – cadru al Serviciului de alimentare cu apă și canalizare aprobat prin Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr.88/2007;
- Legea nr.51/2006 - Legea serviciilor comunitare de utilități publice, republicată,cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța de Guvern nr.7/2023 privind calitatea apei destinate consumului uman, republicată,cu modificările și completările ulterioare.
- Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr.319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
- Legea apelor nr.l 07/1996, republicată,cu modificările și completările ulterioare;
Tematica
- Constituţia României – republicată: Titlu II: Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale
- O.U.G. nr.57/2019 privind Codul admnistrativ cu modificările și completările ulterioare : Partea a VIII a -Servicii publice
- O.G. Nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare – republicată: Capitolul II – Dispoziţii speciale : Sectiunea I – Sectiunea V;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi – republicată: Capitolul I – Dispoziţii generale; Capitolul II – Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
- Legea nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apă și de Canalizare, republicată: Capitolul III – Organizarea şi funcţionarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare; Capitolul IV – Operatori şi utilizatori; Capitolul V – Finanţarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare;
- Regulamentul – cadru al Serviciului de alimentare cu apă și canalizare aprobat prin Ordinul președintelui A.N.R.S.C. nr.88/2007: ANEXA 1: Capitolul. 1 – Dispoziţii generale; Capitolul. 4 – Serviciul de alimentare cu apă;
- Legea nr.51/2006 - Legea serviciilor comunitare de utilități publice,,republicată,cu modificările șicompletările ulterioare -CAPITOL III- Organizarea şi funcţionarea serviciilor de utilităţi publice; CAPITOL IV - Operatori şi utilizatori;CAPITOL V- Finanţarea serviciilor de utilităţi publice
- O.G. nr.7/2023 privind calitatea apei destinate consumului uman, republicată,cu modificările și completările ulterioare: Integral
- Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare: TITLUL II- Contractul individual de muncă ; TITLUL III- Timpul de muncă şi timpul de odihnă
- Legea nr.319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă, cu modificările și completările ulterioare :CAPITOL III- Obligaţiile angajatorilor ;CAPITOL IV - Obligaţiile lucrătorilor ;CAPITOL V- Supravegherea sănătăţii
- Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare: CAPITOL II- Obligaţii privind apărarea împotriva incendiilor
- Legea apelor nr.107/1996, republicată,cu modificările și completările ulterioare: CAPITOLUL III - Gospodărirea apelor
Documentele necesare înscrierii la concurs
a) formular de înscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele se depun la sediul Primăriei comuna Peştera, str. Izvorului, nr.25A, în intervalul 04-17.09.2025, pănâ la ora 15.00, sau prin alte mijloace de comunicare (poştă, curier, poştă electronică la adresa- email primăriapestera@yahoo.com cu precizarea ca până la data de 18.09.2025, orele 10.00, pentru documente depuse prin poştă, curier, poştă electronică, în copie, să fie prezentate documentele originale pentru certificare, conform cu originalul.
Calendarul concursului
1.Perioada de depunere a dosarelor de participare 04-17.09.2025, până la ora 15.00
2.Selecţia dosarelor de către membrii comisiei 18.09.2025 ora 12.00
3.Afișare rezultate selecţie dosare 18.09.2025 ora 13.00
4.Termen limita depunere contestaţii referitor la selecţia dosarelor, 19.09.2025,până la ora 13.00
5.Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor, 22.09.2025 ora 13.00.
6. Susţinere probă scrisă 26.09.2025 ora 09.006. Afişare rezultate proba scrisă 26.09.2025 ora 13.00
7. Termen limită contestaţii proba scrisă 29.09.2025 până la ora 13.00
8. Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 29.09.2025 ora 15.00
9. Susţinerea interviului 30.09.2025 ora 09.00
10. Comunicare rezultate după susţinerea interviului 30.09.2025 ora 11.00
11. Termen limită contestaţii privind rezultatul interviului 30.09.2025 ora 13.00
12. Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 30.09.2025 ora 15.00
13. Afişarea rezultatului final al concursului 30.09.2025 ora 15.30
Citește și
Angajări Constanța Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei" Constanţa are mai multe posturi vacante scoase la concurs
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii