Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:56 30 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanta! ” – Final de campanie!

ro

18 Aug, 2010 20:26 756 Marime text

Comunicat de presă

„Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa! ” – Final de campanie!
„Brăţara de vacanţă”, serviciu turistic în 2011?

Radio Vacanţa şi World Vision - Biroul Zonal Constanţa au demarat în această vară campania estivală „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa! ”.
Treizeci de voluntari World Vision şi echipa Radio Vacanţa au participat activ la buna desfaşurare a concursurilor organizate săptămânal, în weekend, în faţa sediului Radio Vacanţa. Peste 400 de copii şi 50 de familii au participat la jocuri şi concursuri dintre cele mai năstruşnice şi amuzante cu putinţă, fiind premiaţi pentru curajul de care au dat dovadă şi implicarea lor, cu obiecte utile în sezonul estival: colaci, vestuţe de salvare, mingii gonflabile, morişti de vânt, zmeie, loţiuni de protecţie solară, rogojini de plajă, produse cosmetice şi dulciuri. Micuţii s-au distrat, au primit cadouri şi, cel mai important, au primit pe încheietura mâinii, brăţara de vacanţă.
 În acelaşi timp au fost completate pe plajă, peste 800 de chestionare care atestă utilitatea acestei brăţări. „Brăţara de vacanţă reprezintă o iniţiativă unică, originală şi de impact în peisajul turistic românesc, iniţată de Studioul Teritorial Radio Constanţa, Radio Vacanţa  şi World Vision România-biroul zonal Constanţa şi preluată de Asociaţia Patronală Mamaia. Siguranţa copiilor şi confortul psihic al părinţilor sunt principalele obiective ale campaniei, iar experienţa  de 43 de ani a Radio Vacanţa în domeniul copiilor care se pierd pe plajă a făcut ca această campanie să demareze şi să se concretizeze într-un timp foarte scurt şi cu un impact maxim. Cele peste 800 de chestionare aplicate pe plajă au demonstrat, prin răspunsurile consemnate, că iniţiativa Brăţării de vacanţă reprezintă o nouă reuşită a Radio Vacanţa  împreună cu  World Vision România în plan mediatic şi al creşterii calităţii serviciilor turistice estivale”, a declarat Daniel Sîrbu, redactor-şef al Postului Teritorial Radio Radio Constanţa, Radio Vacanţa.
De 43 de ani, de când s-a auzit pentru prima dată pe Valurile Dunării – de Iosif Ivanovici, semnalul „Aici, Radio Vacanţa”,  anunţurile importante au devenit o tradiţie pe plaja din Mamaia: „Maria din Slobozia se află la Radio Vacanţa. Este blondă şi are un costum de baie roz. Părinţii sunt rugaţi să vină să o ia de la sediul Radio Vacanţa, vila nr.1 din România”. Şi în acest sezon au fost difuzate 30 de astfel de anunţuri, cu mult mai puţine decât în verile precedente.
Loredana Giuglea, manager zonal al World Vision România – Biroul Constanţa, este de părere că brăţara de vacanţă a fost foarte bine primiţă de turişti: „Am descoperit cu încântare că brăţara de vacanţă a fost primită cu un real interes de turiştii de pe plaja din Mamaia. Sute de părinţi ai căror copii au beneficiat de brăţara de vacanţă, şi-au exprimat prin intermediul unui chestionar aplicat de voluntarii World Vision, admiraţia pentru iniţiativa demarată de Radio Vacanţa şi World Vision România, în sprijinul copiilor cu vârste mai mici de 7 ani, de pe plajă. Mai mult, părinţii s-au arătat interesati de modalitatea prin care ar putea beneficia pentru micuţii lor, şi pe viitor, de asemenea brăţări. World Vision speră ca brăţara de vacanţă să devină începând cu sezonul estival 2011, un serviciu turistic oferit de hotelierii de pe Litoral, tuturor copiilor cu vârste cuprinse între 0 -7 ani sosiţi la mare şi a demarat în acest sens, impreuna cu Radio Vacanta, demersurile necesare”.
Hotelul Tomis este primul Hotel care a dăruit în această vară, la recepţie, brăţara de vacantă. Nicolae Bucovală, preşedintele Asociaţiei Patronale Mamaia este de părere că „anul acesta a fost doar începutul. Noi sperăm ca la anul, odată ce vom introduce bratara în pachetele turistice, să aibă un succes deplin, deoarece opiniile luate turiştilor au fost favorabile acţiunii. Turiştii care vin pe litoral, practic, îşi iau o grijă de pe suflet. E un lucru benefic pentru toată lumea, dar mai ales pentru turiştii care aleg să îşi petreacă vacanţa la mare. Vom încerca să ne implicăm şi noi din punct de vedere financiar pentru a edita împreună cu Radio Vacanţa şi World Vision astfel de brăţări de vacanţă”.
Proiectul a fost iniţiat de echipa Radio Vacanţa şi organizaţia World Vision România, în perteneriat cu Asociaţia Naţională a Scafandrilor Profesionişti şi Salvamarilor din România, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism şi Compartimentul de Analiză şi Prevenire a Criminalităţii.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii