Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
09:21 25 05 2022 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

RBT Taxi SRL, fosta Mondial Taxi A&G, va fi radiată! Firma, controlată de Sorin Coadă, reprezentantul Camerei Taximetriștilor din Constanța

ro

28 Apr, 2022 00:00 2909 Marime text

 
  • RBT Taxi Constanța SRL a fost controlată de Sorin Robert Coadă, reprezentantul Camerei Taximetriștilor din Constanța.
 
Tribunalul Constanța a închis dosarul de faliment privind societatea comercială RBT Taxi Constanța SRL (controlată de Sorin Robert Coadă, reprezentantul Camerei Taximetriștilor din Constanța)
 
Ieri, 27 aprilie 2022, instanța a admis propunerea formulată de Lichidator Judiciar C.I.I. Evdochim Mariana privind închiderea procedurii insolvenţei aplicate în temeiul Legii nr.85/2014, faţă de debitoarea RBT Taxi Constanta SRL.
 
Instanța a dispus închiderea procedurii insolvenţei aplicate debitoarei RBT Taxi Constanta SRL și radierea debitoarei din Registrul Comerţului.
 
În continuare, magistrații au dispus descărcarea lichidatorului Judiciar și a tuturor persoanelor care l-au asistat de orice îndatoriri sau responsabilități cu privire la procedura pendinte, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă şi asociaţi.
 
„În temeiul art.179 din Legea nr.85/2014, dispune notificarea hotărârii judecătorești către Direcția Generală a Finanțelor Publice Galați prin Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța și către Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Constanţa, pentru efectuarea menţiunii, precum şi notificarea creditorilor acceptați la masa credală, prin publicare în B.P.I.“, se mai arată în minuta magistraților.
 
Cauzele care dus la insolvența RBT Taxi Constanta SRL
 
Potrivit BPI, lichidatorul judiciar a apreciat că principale cauze care au determinat apariția stării de insolvență a RBT Taxi Constanta SRL sunt următoarele:
 

1) nerealizarea de venituri suficiente care să permită acoperirea cheltuielilor generate de desfășurarea normală a activității, precum și achitarea datoriilor restante. Veniturile care constituie sursa principala financiara a societatii provin din activitati de prestari servicii. Din această activitate nu s-a reușit achitarea datoriilor acumulate de către debitoare (obligații către partenerii comerciali, către creditori și către bugetul statului), precum și acoperirea cheltuielilor curente.
 
2)Volumul datoriilor acumulate - la data de 31.12.2020 datoriile societății sunt 173.520 lei, acestea înregistrand creșteri în comparatie cu anul 2018 cand au înregistrat valoarea de 85.606 lei. În volumul sumelor datorate, datoriile către asociați sunt dominante (88%), ceea ce presupune că societatea este dependentă de credite, însă acest fapt poate bloca achitarea la timp a furnizorilor și aprovizionarea la timp cu materii prime și materiale, dar și acumularea de dobânzi și penalități pentru neplata la timp a datoriilor bugetare.
 
3) Incapacitatea managementului de a se adapta condițiilor de piață de criză economico-financiară.
 
4) Concurența existentă în domeniul în care debitoarea își desfășura activitatea, ceea ce a condus la imposibilitatea redresării activitatii.
 
5) Contextul pandemic actual - Impactul economic al crizei provocate de coronavirus a fost puternic pentru toate societățile comerciale, însă anumite sectoare economice economice, cum e cel de prestări servicii către populație, au fost mai afectate decât altele.
 
În ceea ce priveste elementele care ar putea sta la baza angajării răspunderii organelor de conducere ale societății debitoare, lichidatorul judiciar nu a identificat elemente care să fundamenteze o astfel de ipoteză.
 
„Cu ocazia analizei efectuate de catre lichidatorul judiciar și din informațiile obtinute s-a constatat că apariția stării de insolvență s-a datorat în principal unor factori de natură obiectivă, în cauză nefiind identificate elemente care să conțină indicii referitoare la îndeplinirea condițiilor prevăzute de dispozitiile art. 169 din Legea nr. 85/2014, privind angajarea răspunderii patrimoniale a organelor de conducere ale societății SC RBT Taxi Constanta SRL“, se mai arată în Buletinul Procedurilor de Insolvență.
 
RBT Taxi Constanta SRL, înființată în anul 2008
 
SC RBT Taxi Constanta SRL a fost înființată în anul 2008, are sediul social în municipiul Constanţa, pe strada Pescarilor, și se ocupă cu „activităţi de telecomunicaţii prin reţele fără cablu (exclusiv prin satelit)“.
 
Asociat unic al firmei este Sorin Robert Coadă, pe care îl mai găsim în Zu Vermieten SRL și în GSI Smart Spedition SRL, cu sediul în Constanța.
 
Date financiare RBT Taxi Constanța
 
2020
 
Cifra de afaceri: 19.795 lei
Cheltuieli: 17.567 lei
Profit net: 1.859 lei
 
2019
 
Cifra de afaceri: 26.475 lei
Cheltuieli: 98.971 lei
Profit net:  -72.920 lei
 
2018
 
Cifra de afaceri: 22.030 lei
Cheltuieli: 66.405 lei
Profit net: -44.596 lei
 
2017
 
Cifra de afaceri: 45.621  lei
Cheltuieli: 76.314 lei
Profit net:  -31.077  lei
 
2016
 
Cifra de afaceri: 59.875 lei
Cheltuieli: 67.760 lei
Profit net: -8.484 lei
 
2015
 
Cifra de afaceri: 60.945 lei
Cheltuieli: 54.984 lei
Profit net:  4.132 lei
 
Potrivit Vrăjitorul.eu, SC RBT Taxi Constanta SRL s-a numit inițial Mondial Taxi A&G SRL și a fost fondată, în baza cererii nr. 10238 din data de 17.01.2008, de Ana Bucovală, asociat unic.
 
Mondial Taxi A&G SRL a avut sediul social în municipiul Constanța, pe strada Ioan Nenițescu, și a avut domeniul principal de activitate: activități de telecomunicații prin rețele fără cablu (exclusiv prin satelit).
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
 
Procesul durează de 19 ani
Falimentul fermei Nazarcea, administrată de Arhiepiscopia Tomisului, aproape de final (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?

Comentarii