Un nou model de business pentru partenerii Orange - 12.04.2009
Un nou model de business pentru partenerii Orange - 12.04.2009
Comunicat de presa
Un nou model de business pentru partenerii Orange
Bucureşti, 12 aprilie 2009. Orange, operatorul de telecomunicatii cu cea mai extinsa retea de distributie din Romania, lanseaza un nou model de business pentru partenerii sai – franciza. Prin programul de franciza, Orange ofera partenerilor posibilitatea de a-si imbunatati performanta retelelor de retail si de a valorifica noi oportunitati de dezvoltare pe o piata matura in care cerintele si asteptarile clientilor sunt din ce in ce mai mari si mai variate.
Programul de franciza a fost construit pentru a creste eficienta retelei de distributie Orange in ceea ce priveste vanzarile, activitatea operationala si eforturile de marketing. Orange pune accentul pe respectarea celor mai inalte standarde de calitate a serviciilor oferite clientilor sai. De aceea, antreprenorii se vor putea baza pe intreaga expertiza si instrumentele de operare oferite de Orange pentru a se putea concentra asupra satisfacerii exigentelor clientilor care intra in magazinele francizate.
Orange Romania isi va dezvolta si in continuare reteaua de distributie prin magazine proprii, magazine in regim de franciza si pe baza parteneriatelor cu marile lanturi de retail Euro GSM, Fonomat si Say.
In selectia pentru programul de franciza au fost incluse retelele de distributie mici si mijlocii, conduse de antreprenori locali. Principalele criterii care stau la baza atribuirii unei francize sunt dorinta si abilitatea antreprenorilor de a-si conduce afacerea in conformitate cu standardele de calitate, indicatorii de performanta si procedurile de executie impuse prin relatia francizor-francizat.
Partenerii Orange care se califica in programul de franciza isi vor putea dezvolta afacerea in continuare, intrucat vor beneficia de tehnici de comercializare si marketing perfectionate in timp si cu un grad inalt de rentabilitate.
Magazinele francizate vor purta numele Orange store si vor beneficia de un concept nou de design care va integra functionalitatile specifice retailului telecom modern.
“Dupa ce pe parcursul ultimilor ani a construit cea mai ampla retea de distributie din industria de telecomunicatii din Romania, cu aproximativ 1.000 de puncte de vanzare, Orange face pasul urmator in consolidarea pozitiei de lider de piata cu un nou si puternic concept de franciza. Noul model de business se bazeaza pe principiul unui parteneriat eficient si solid care permite maximizarea avantajelor retelei de distributie pe o piata extrem de competitiva si o mai buna concentrare asupra calitatii serviciilor oferite clientilor”, a declarat Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange Romania.
together we can do more
despre Orange
Orange este lider de piata in Romania cu 10.355.000 de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 182 milioane de clienti pe cinci continente.
La sfarsitul lunii decembrie 2008, Orange Romania avea venituri de 1.31 miliarde de euro, ceea ce reprezinta o majorare cu 6.2% pe baza comparativa fata de valoarea veniturilor la sfarsitul anului 2007. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 102 de locatii in toata tara.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.
Pentru mai multe informatii puteti accesa www.orange.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp