Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
04:36 28 04 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Orange repozitioneaza portofoliul de abonamente

ro

18 Sep, 2009 18:05 1230 Marime text

Bucureşti, 18 septembrie. Orange iniţiază un amplu proiect de transformare a portofoliului de abonamente prin introducerea unui concept inedit de segmentare a pieţei bazată pe necesităţile clienţilor de telefonie mobilă. Noul portofoliu va grupa abonamentele sub trei simboluri surprinzătoare care definesc tipologii diferite de comunicare ale clienţilor:

Delfin, Panteră şi Fluture.

Sub simbolul Delfinului se regăsesc abonamentele axate pe serviciile de voce, concepute special pentru cei care au nevoie de mai multe minute pentru convorbiri. Clienţii pot alege dintre cele 8 variante de abonamente Delfin, cu preţuri între 4 euro şi 60 de euro. De exemplu, abonamentul Delfin 8 include 400 de minute în reţea şi 100 de minute naţionale, totul cu 8 euro lunar.

Abonamentele Panteră cuprind toată gama de servicii - voce, mesaje scrise şi internet mobil - şi sunt dedicate celor mereu în mişcare, interesaţi de performanţă, dornici să folosească la maximum funcţiile telefonului. Abonamentele Panteră sunt disponibile în 6 variante şi au preţuri cuprinse între 8 şi 80 de euro. De exemplu, clienţii cu abonamentul Panteră 12 primesc 600 de minute în reţea şi 120 de minute naţionale, 600 de mesaje scrise în reţea, acces nelimitat în portalul pentru mobil Orange World şi trafic pentru navigare pe internet atât de pe telefon cât şi de pe computer, totul cu 12 euro lunar.

Abonamentul Fluture se adresează clienţilor care au nevoie de un control cât mai bun al costurilor şi care sunt atraşi de ofertele PrePay, dar îşi doresc în acelaşi timp beneficiile unui abonament. Pe lângă 100 de minute în reţea şi 5 MB pentru acces la internet, cu 9 euro lunar, abonamentul Fluture oferă acces la opţiunile PrePay. Clienţii îşi pot realimenta oricând contul prin modalităţile de reîncărcare specifice cartelei PrePay şi primesc bonusuri la reîncărcare.

Fie că este interesat în principal de serviciile de voce, fie că doreşte să aibă totul inclus în abonament sau că este în căutarea unei oferte cât mai flexibile, clientul se va putea orienta acum cu mai multă uşurinţă în alegerea abonamentului Orange care i se potriveşte cel mai bine.

"Am identificat oportunitatea unei schimbări structurale a ofertei de abonamente, care să fie adaptată necesităţilor actuale de consum şi de control al costurilor şi care să se diferenţieze pe piaţă. Prin simplificarea planurilor tarifare şi a modului de comunicare a ofertelor, clienţii noştri vor putea identifica mai uşor abonamentul potrivit, ceea ce va determina menţinerea unui grad înalt de satisfacţie faţă de serviciile Orange", a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Business to Consumer, Orange România.

Abonamentele Delfin, Panteră şi Fluture pot fi cumpărate din Orange shop, din magazinele partenerilor şi direct de pe internet, din magazinul online Orange.

În oferta comercială Orange vor rămâne abonamentul de 3 euro, abonamentele dedicate iPhone şi abonamentul de familie.

Lansarea noului portofoliu de abonamente este susţinută de o campanie integrată de comunicare.

together we can do more

despre Orange

Orange este lider de piaţă în România cu 10,354,000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 186 de milioane de clienţi pe cinci continente.

Veniturile Orange România în prima jumătate a acestui an au depăşit o jumătate de miliard de euro, dintre care 267 milioane de euro au fost obţinute în trimestrul al doilea. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 104 de magazine şi aproximativ 1,000 de magazine partenere în toată ţara.

Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.

Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii