Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:27 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Opel, lider in segmentul clasei medii in Europa - 11.05.2009

ro

11 May, 2009 16:27 1273 Marime text

Opel, lider în segmentul clasei medii în Europa

- Peste 100.000 de comenzi în Europa pentru noul vârf de gamă Opel
- Pentru producerea modelului Insignia sunt adăugate trei schimburi de lucru speciale în luna mai
- Lansare cu succes în România: deşi recent lansată în piaţa românească - peste 120 de cumpărători se bucură deja de acest model


Maşina anului 2009 în Europa reprezintă prima alegere a cumpărătorilor europeni de autovehicule de clasă medie: datorită succesului acestui model, Opel este acum lider în Europa în acest segment. În primul trimestru de comercializare a modelului Insignia, Opel şi-a surclasat toţi concurenţii din segmentului berlinelor de dimensiunii medii din Europa. Vânzările au început în ianuarie pe cele mai multe dintre pieţele europene. Datorită numărului mare de solicitări pentru noul vârf de gamă al mărcii Opel, la uzina din Rüsselsheim vor fi adăugate trei schimburi de lucru speciale în luna mai. Comenzile primite până în acest moment au depăşit deja pragul de 100.000.
 
„Modelul Insignia dă dovadă de un potenţial mare de vânzare chiar şi în rândul clienţilor mărcilor premium clasice”, afirmă Alain Visser, vicepreşedinte Opel în cadrul General Motors Europe. „Este un simbol al performanţei şi măiestriei noastre, acest model arată de ce este în stare marca Opel.”
 
În Germania, Opel a înregistrat rezultate deosebite în segmentul clasei medii: comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, vânzările din primul trimestru au crescut cu 82%. Tehnologia de vârf a modelului Insignia este deosebit de populară. „În acest mod, cu fiecare maşină vândută, Opel poate obţine cu ajutorul modelului Insignia marje de profit mai ridicate decât cu predecesorul său. Acest aspect este foarte important pentru viitorul mărcii Opel”, adaugă Visser.

Aproximativ 56% dintre cumpărători aleg sistemul de iluminare de nouă generaţie Adaptive Forward Lighting (AFL+) cu nouă funcţii. Alte 80% dintre comenzi includ sistemul de navigaţie cu DVD şi ecran color, 35% dintre clienţi optând pentru sistemul de şasiu FlexRide. Aproape două treimi dintre clienţii modelului Insignia îşi doresc ca autovehiculul lor să fie echipat cu cele mai mari jante disponibile: 40% aleg jantele de 18 inch, fiecare al treilea cumpărător optând pentru cele de 17 inch. Un client din doi alege scaunele certificate „Aktion gesunder Rücken”. Cel mai popular motor este, de departe, 2.0 CDTI de 160 cp, acesta fiind comandat de fiecare al treilea cumpărător. În fine, jumătate dintre clienţi optează pentru motoarele diesel.

Modelul Insignia Sports Tourer, versiunea station wagon, este lansat acum în premieră la dealerii din întreaga Europă şi este menit să aducă un suflu nou în familia Insignia. Cel mai nou membru al gamei, modelul ecologic cu emisii reduse de gaze poluante Insignia ecoFLEX, oferă performanţă dinamică în schimbul unor emisii scăzute de CO2 de numai 136 g/km. Acest lucru reflectă consumul de carburant de 5,2 litri la 100 km. Modelul va fi lansat pe piaţă în această vară.

România
Deşi lansată la în a doua parte a primului trimestru din 2009 şi în pofida contextului economic precar, Opel Insignia s-a vândut deja în peste 120 exemplare în România.
Tendinţa înregistrată în piaţa europeană, de creştere a vânzărilor versus concurenţă, a fost înregistrată şi în România, Opel Insignia înregistrând în clasa sa o pondere de 7% în martie, versus 5,9% în februarie.

Pe lângă succesul modelului Opel Insignia, la creşterea vânzărilor Opel (25,1% versus februarie), a contribuit şi programul de casare. În cadrul acestui program, cel mai bine vândut model a fost Astra Classic, acesta ocupând o pondere de 70% din modelele Opel vândute.

Florentina Stoica
PR Manager
General Motors Southeast Europe

Read the REAL FACTS about GM, Opel & Vauxhall in Europe:  
http://gmeuropefactsandfiction.com
http://drivingconversations.com
http://media.gmeurope.com
http://gmeurope.com

Phone:     +40 21 206 07 05
Fax:          +40 21 206 07 02
Mobile:    +40 752 233 785
florentina.stoica@gm.com

Fabian Office Center
Str. Banu Antonache nr. 40-44
4th floor, Sector 1, 011665 Bucharest
Romania

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii