Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:49 21 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

City Park Mall investeste circa 1 milion de euro in calitatea serviciilor oferite constantenilor

ro

04 May, 2009 19:13 913 Marime text

City Park Mall investeşte circa 1 milion de euro în calitatea serviciilor oferite constănţenilor

l City Park Mall organizează traininguri prin care angajaţii chiriaşilor mall-ului sunt instruiţi pentru a putea oferi cele mai bune servicii de Customer Care
l Bugetul de marketing pentru 2009 este dublu faţă de cel din 2008, ca urmare a implicării tot mai active a City Park Mall în activităţi de recreere şi divertisment destinate locuitorilor Constanţei

Bucureşti/Constanţa, 04 mai 2009. City Park Mall dublează bugetul de marketing şi trimite 300 de angajaţi ai chiriaşilor săi la cursuri specializate de training, destinate îmbunătăţirii calităţii serviciilor de Customer Care. Investiţiile majore din acest an sunt orientate exclusiv spre creşterea satisfacţiei clientului.

15.000 de constănţeni vizitează zilnic City Park Mall. Locuitorii Constanţei apreciază preocuparea City Park Mall de a le oferi clipe de neuitat prin fiecare vizită la mall. De la începutul anului 2009 şi până în prezent, traficul zilnic înregistrat a ajuns la aproximativ 15.000 de persoane. Constănţenii au siguranţa că vor avea întotdeauna parte de cele mai bune servicii şi vin la City Park Mall pentru a se relaxa în diferite moduri: fie că merg la cumpărături în numeroasele magazine din mall, fie că savurează o ceaşcă de cafea sau se bucură de veselia celor mici care se joacă în spaţiile special amenajte pentru ei.

„Clienţii City Park Mall beneficiază de o varietate mare a magazinelor ce oferă o gamă largă de produse la preţuri convenabile, la acelaşi nivel cu preţurile practicate în oricare din mall-urile din Capitală. Constănţenii au parte de cele mai bune condiţii, pe măsura centrelor comerciale din Bucureşti”, a declarat Andreea Haşcu, Director de Marketing în cadrul Neocity Group Romania.

„În 2009 City Park Mall revine în forţă cu activităţi zilnice pentru copii şi tineri, numeroase concursuri şi tombole bogate în premii şi o mulţime de alte surprize şi evenimente deosebite menite să aducă noi beneficii şi satisfacţii constănţenilor. Pentru a realiza acest lucru, bugetul de marketing pentru anul în curs este alocat în cea mai mare parte activităţilor destinate clienţilor, pentru că ne dorim să le asigurăm cele mai bune servicii, precum şi numeroase motive de relaxare şi prilejuri de petrecere a timpului liber în cel mai plăcut mod cu putinţă”, a mai adăugat Andreea Haşcu.

Circa 1 milion de euro investiţi în organizarea de activităţi speciale pentru clienţii City Park Mall. Bugetul de marketing pentru anul 2009 a fost dublat la circa 1 milion de euro – valoare de rate card – în comparaţie cu valoarea celui din 2008. Aceste fonduri sunt destinate diferitelor evenimente organizate zilnic pentru a asigura divertismentul şi relaxarea clienţilor. Printre acestea se numără:
 
l activitati şi spectacole zilnice organizate pentru copii
l concursuri şi tombole prin care sunt premiaţi cumpărătorii din magazinele aflate în incinta City Park Mall
l evenimente speciale cu ocazia Zilei Indrăgostiţilor, 1-8 Martie, a Sărbătorilor de Paşte, a Zilei Internaţionale a Copilului etc
l concerte cu diferiţi artişti iubiţi de publicul constănţean
l parteneriate la diferite evenimente desfăşurate în Constanţa.

„Bugetul de marketing alocat de către City Park Mall este extrem de generos. City Park Mall face această investiţie pentru a-i sprijini pe chiriaşii săi prin activităţile de promovare organizate şi pentru a oferi zilnic cumpărătorilor şi celor care intră în mall un program cât mai variat, care arată că ne pasă şi că ne interesează ca toţi cei care ne trec pragul să se simtă cât mai bine”, a declarat Sorin Scîntei, Director General al City Park Mall.

300 de angajaţi ai chiriaşilor City Park Mall au beneficiat de un program specializat de Customer Care. Cu ajutorul companiei specializate în servicii de training CleverBS, 300 de angajaţi ai chiriaşilor mall-ului - manageri de magazine şi vânzători - au fost instruiţi în cadrul unui curs de Customer Care, menit să le ofere expertiza necesară pentru a se putea dedica clientului la nivel maxim, atât în aria managerială cât şi în cea operaţională.

"City Park Mall crede în evoluţia şi îmbunătăţirea permanentă a serviciilor oferite clienţilor. Am investit în traininguri specializate ale personalului chiriaşilor noştri pentru ca toţi consumatorii să se bucure de standarde de servire la cel mai înalt nivel şi de consiliere calificată. Programul acesta reprezintă o nouă treaptă în îmbunătăţirea calităţii serviciilor pe care orice centru comercial de clasa premium ar trebui să le ofere, iar în plus prin acest proces de investiţie în calităţile profesionale ale vânzătorilor, se înregistrează în toate cazurile o creştere imediată a vânzărilor cu peste 20%”, a precizat Sorin Scîntei.

###
City Park Mall of Constanţa a fost inaugurat în luna mai 2008 şi este cel mai grandios proiect de shopping, leisure & entertainment din oraşul Constanţa, rezultatul unei investiţii de aproape 70 de milioane de euro, care a generat peste 1.500 de locuri de muncă şi a devenit un reper important, atât pentru locuitorii oraşului, cât şi pentru turişti.

Neocity Group este unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari care activează pe piaţa românească. Grupul, care a intrat pe această piaţă în 1999, a anticipat progresele pe care România le va înregistra pe piaţa imobiliară. Astăzi, România este situată pe primul loc în lista proiectelor de investiţii imobiliare ale Neocity Group, care se derulează în Israel, în ţările Europei Centrale şi de Est (Cehia, Ungaria, Polonia), Canada şi în Africa.

Pentru informaţii suplimentare:
Monica Leulescu, PR Executive
Telefon/Fax: 021.253.07.36/37
Mobil: 0746.085.005
E-mail: monica.leulescu@agama.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii