Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
21:01 25 10 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Mangalia, contract de lucrări pentru sistematizarea străzilor din zona Grădina de Vară (document)

ro

09 Sep, 2021 19:46 2111 Marime text
  • Primăria Municipiului Mangalia a încheiat un contract cu o firmă din Constanța.
Primăria Municipiului Mangalia, județul Constanța, a atribuit, la data de 26.08.2021, un contract de lucrări pentru sistematizarea pe verticală a străzilor aferente zonei Gradina de Vară, municipiul Mangalia, județul Constanța.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 7.851.807,59 lei.

Societatea care se va ocupa de executarea lucrărilor este Autoprima Serv SRL din Constanța.

Descrierea contractului

Prin contractul supus prezentei proceduri se dorește achiziționarea de servicii de proiectare și execuție lucrări
în vederea construirii „Sistematizare pe verticala strazi aferente zonei Gradina de Vara, municipiul Mangalia,
judetul Constanta”.

Strazile ce fac obiectul prezentului proiect sunt strazi de interes local asa cum sunt definite acestea in OG 43/1997, privind regimul strazilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 8 pct. C, respectiv sunt drumuri clasificate ca strazi publice si fac parte din inventarul Municipiului Mangalia. Confrom art. 10, pct. 2, strazile ce fac obiectul prezentului contract sunt clasificate ca strazi secundare, respectiv: Strada Rozelor, Strada 1 Decembrie 1918 si Strada Stefan cel Mare. Lungimea strazilor are un total de 2.480,48 m. Durata de executie a proiectului prevazuta in Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie este de 15 luni (3 luni – servicii de proiectare, 12 luni – perioada de executie a lucrarilor).

Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 6
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare cu 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 6 zile inainte de termeul stabilit pentru depunere ofertelor.


Persoanele ce dețin functii de decizie din cadrul autorității contractante

1. Radu Cristian - Primar 2. Angelescu Dragoş - Viceprimar 3. Jianu Iosif-Florin - Administrator public 4. Ciocănel Andreea - Secretar general municipiu 5. Fotin Diana Ionela - Director executiv – Direcţia Economică 6. Căpraru Adriana - Director executiv – D.M.F.C.V 7. Călin Didi George - Director executiv – D.A.I.P.D. 8. Călin Mihaela - Director executiv – D.G.U.S.U.P. 9. Gheorghe Ana Maria - Director executiv – Direcţia Turism şi Mediul de Afaceri 10. Enache Paul Aurel - Director executiv adjunct – Direcţia Urbanism şi Amenajare a Teritoriului 11. Zamfir Laurenţiu - Director executiv – Direcţia Poliţia Locală 12. Tatarciuc Margareta - Director executiv – Direcţia Management Resurse Umane 13. Stamate Claudiu - Director executiv - Direcţia Asistenţă Socială 14. Călin Nicolae Marian - Şef Serviciu Ordine Publică, Pază şi Proximitate 15. Baban Gabriel - Şef Serviciu Resurse Umane şi SSM 16. Cucu Cristina Elena - Şef Serviciu Salarizare 17. Niculae Florina - Şef Serviciu Venituri Persoane Juridice 18. Calmbach Vasilica - Şef Birou Inspecţie Fiscală 19. Paraschiv Simona Iuliana - Şef Birou Urmărire Contracte 20. Jianu Anca-Elena - Şef Serviciu Venituri Persoane Fizice 21. Macău Aurelian Marian - Şef Birou Executare Silită Creanţe 22. Negru Maria - Şef Serviciu Buget, Execuţie, Patrimoniu 23. Mişici Daniela - Şef Serviciu Contabilitate 24. Drăgan-Dan Elena - Şef Serviciu Strategii, Programe de Asistenţă Socială şi Beneficii Sociale 25. Mihuţ Roxana - Şef Serviciu Dezvoltare, Promovare Turistică şi Organizare Evenimente 26. Popa Dan Ciprian - Şef Serviciu Management Proiecte 27. Dină Liliana - Şef Birou Investiţii 28. Anghel Venera - Şef Birou Registratură şi Informare Cetăţeni 29. Roşu Adrian - Şef Birou Parcuri şi Spaţii Verzi 30. Condruţ Ion - Şef Birou Tehnic, Administrativ, Club Pensionari 31. Roşu Florin - Şef Birou Administrarea Domeniului Public şi Privat 32. Stoicescu Cristina - Şef Birou Administrare Port Turistic, Drumuri şi Parcări 33. Dumitru Luciana - Şef Birou Beneficii Asistenţă Socială – Direcţia Asistenţă Socială 34. Ivan Alexandra - Şef Birou Monitorizare Servicii de Utilităţi Publice 35. Peleanu Ana - Şef Serviciu Administrare Centre 36. Abălaru Theodora Ioana - Şef S.P.C.L.E.P Mangalia.

Despre societatea câștigătoare

Societatea Autoprima Serv SRL a fost înființată în anul 1999, în municipiul Constanța și are ca activitate principală lucrări de construcţii a drumurilor şi autostrăzilor.

Pe anul fiscal 2020, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 111.646.547 lei, un profit net de 9.810.407 lei și un număr de 163 de salariați. 

Asociații și administratorii societății sunt Adrian Bulagiu și Iudit Bulagiu.

Societatea are un singur punct de lucru, în municipiul Constanța.

Compania Autoprima Serv SRL a încheiat 107 contracte de achiziții publice în valoare totală de 318.153.725,16 lei. Printre autoritățile contractante se numără Clubul Sportiv Farul Constanța și CNAIR.


Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.

PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Ti-a placut articolul?

Comentarii