Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
04:00 07 05 2021 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Garda de Coastă reabilitează termic sediul Poliției de Frontieră Negru Vodă

ro

24 Apr, 2021 09:32 1753 Marime text
  • Garda de Coastă modernizează și reabilitează termic sediul Poliției de Frontieră Negru Vodă.

Garda de Coastă a atribuit un contract de proiectare și execuție a lucrărilor de reabilitare termo-energetica pentru sediul PTF Negru Vodă prin realizarea lucrărilor de îmbunătăţire a performanţei energetice a clădirilor.

Lucrările vor fi executate de societatea Conel Sol Expert SRL din Constanța.

Valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 1.131.609,87 lei.

Descrierea contractului

Obiectul contractului îl constituie proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare termo-energetica pentru sediul PTF NEGRU VODA prin realizarea lucrărilor de îmbunătăţire a performanţei energetice a clădirilor (termoizolarea anvelopei şi reabilitarea, modernizarea instalaţiilor de încălzire/răcire, ventilare/climatizare, preparare apă caldă de consum şi iluminat) urmarindu-se reducerea consumurilor energetice, în baza documentatiei pentru autorizarea lucrarilor de interventie existente si în conformitate cu cerintele caietului de sarcini.

Investiţia trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute în ghidul solicitantului pentru axa prioritară 3 – sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, prioritatea de interventie 3.1.b sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, apel de proiecte dedicat sprijinirii obiectivelor strategiei UE pentru regiunea Dunării din cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020.

Proiectul își propune reducerea consumului anual de energie primara precum și scăderea cantității de gaze cu efect de seră pentru imobilul pavilion administrativ de la sediul PTF NEGRU VODA prin măsuri de reabilitare termică, modernizarea instalațiilor aferente clădirii și utilizarea surselor de energie regenerabilă.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile.

Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitari au fost transmise în termenul mentionat mai sus. Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.

ATENTIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr.247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire/răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!

Cod CPV 45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica
Cod CPV 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala.
Alegerea codurilor CPV a fost preluata din Cererea de finantare, anexa la Contractul de finantare nr.5463/10.06.2020.

Valoarea „cheltuielilor cu activități diverse și neprevăzute”, incluse în structura devizului general avizat este de 121.253,30 lei fără TVA. Această valoare nu este cuprinsă în valoarea estimată aferentă contractului de proiectare, execuție lucrări de construire și asistență tehnică pe durata implementării proiectului. Utilizarea sumei aferente acestor cheltuieli se va realiza în conformitate cu prevederile legale în vigoare și în funcție de necesitățile tehnice ale contractului prin încheierea unui act adițional la contract.

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante

Cicu Laurenţiu-Cristian, Director Adjunct al Garzii de Coasta – Guiu Bogdan Adrian, Sef Serviciu Logistic – Motoi Gheorghe Dan; Sef Birou Juridic – Culea George Adrian, Birou Juridic – Dobre Alexandru, Sef Serviciu Financiar – Bǎran Simona, Serviciu Financiar – Bumbacel Aurelia-Cristina, Compartiment Marketing-Achizitii – Dinu Costel, Compartiment Administrarea Patrimoniului Imobiliar – Micu Gabriel. 

Despre Conel Sol Expert SRL

Societatea Conel Sol Expert a fost înființată în anul 2017, la Constanța.

Capital social subscris este de 250 lei, integral vărsat, compus din 25 de părți sociale, fiecare a câte 10 lei.

Potrivit Registrului Comerțului, consultat la data de 24 aprilie 2021, unic asociat și administrator al firmei este Aurică Cioti.

Domeniul de activitate principal este lucrări de construcţii a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.

Pe anul fiscal 2019, societatea a raportat un profit de 837.732 lei, o cifră de afaceri de 1.091.009 lei și un număr de șase salariați.


Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.

PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Ti-a placut articolul?

Comentarii