Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:07 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Contract între Primăria Tulcea și societatea Șantier în Lucru. Despre ce este vorba (document)

ro

22 Sep, 2020 00:00 3161 Marime text
  • Primăria Tulcea construiște un bloc de locuințe pe strada Gării din municipiu.
  • Valoarea contractului este de 98.515.455 lei.
 
Denumirea completă a proiectului atribuit este: Servicii de proiectare tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru proiectul "Eficientizarea energetică a blocului de locuințe din strada Gării, nr.14, bloc 7-Asociația de proprietari Armonia, Municipiul Tulcea", cod SMIS 130528
 
Valoarea contractului este de 98.515.455 lei lei, iar atribuirea a avut loc în data de 16.09.2020.
 

Descrierea contractului

 
 Locul de executare a serviciilor de proiectare și execuția lucrărilor ce face obiectul proiectului este blocul de locuințe din strada Gării, nr. 14, bloc 7 - Asociația de proprietari Armonia, Municipiul Tulcea. Blocul de locuinte este amplasat in zona centrala a Municipiului Tulcea, avand vederea catre faleza Dunarii. Conform Cartii Funciare Colective blocul are o amprenta la sol de 320 mp, iar regimul de inaltime este Subsol+Parter+9Etaje.

Cladirea are destinatia de locuinte colective. Exista 40 de spatii, din care 2 spatii comerciale si 38 de apartamente (19 de 2 camere si 19 garsoniere, 2 apartamente cu 2 camere si 2 garsoniere pe etaj – de dimensiuni similare, in oglinda). La subsol exista spatii tehnice si de depozitare alaturi de un spatiu commercial spre strada Garii. De asemenea, o boxa, holul si casa scarii, casa liftului, camera asociatiei, un oficiu si spatiul de depozitare al gunoiului. La parterul blocului se afla 2 apartamente (2 camere si o garsoniera in partea de sud) si un spatiu comercial spre faleza. Etajele 1-9 au spatii de locuit, garsoniere si apartamente cu 2 camere, in oglinda.

Acest imobil nu este situat in aria zonelor protejate si nu este inscris in Lista monumentelor istorice actualizata.

Obiectul contractului se realizează în 2 etape, după cum urmează:

a) Etapa I: Servicii de proiectare tehnică;
b) Etapa a II-a: Servicii de asistență din partea proiectantului și execuție lucrări incluzând echiparea cu utilaje și dotarea spațiilor, conform specificațiilor Caietului de sarcini aferent achiziției și ofertei desemnate câștigătoare.

(1) Serviciile se prestează în următoarele etape:

a) Etapa I: elaborare proiect tehnic de execuție, proiect pentru organizarea executiei lucrărilor, caiet de sarcini pentru execuție lucrări, detalii de execuție, proiect pentru autorizația de construire aferente obiectivului de investiții, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Anexa nr. 10 și obținere autorizație de construire. La faza de proiect tehnic și detalii de execuție, prestatorul are obligația de a prezenta și devizul general însoțit de partea economică confidențială a lucrărilor conform formularelor prevăzute în H.G. nr. 907/2016.

b) Etapa II: asistență tehnică din partea proiectantului pe întreaga perioadă de execuție a lucrărilor.

(2) Prestatorul are obligația de a supune proiectul pentru autorizarea lucrărilor de execuție spre verificare unor specialiști verificatori atestați, desemnați de Autoritatea Contractantă, pentru fiecare specialitate în parte, prestatorul având obligația de a preda achizitorului proiectul tehnic și detaliile de execuție verificate de specialiști verificatori de proiecte atestați, pentru fiecare specialitate în parte.
(3) Lucrările se vor executa în etapa a II-a, conform Graficului General de realizare a investiției publice (fizic și valoric) ofertat.

Durata totală a contractului este de 70 luni, din care:

a) Durata aferentă Etapei I (serviciile de proiectare tehnică): 2 luni reprezentând perioada pentru elaborarea documentațiilor tehnice pentru obținerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialități, detaliilor de execuție, proiectul pentru autorizația de construire, proiectul pentru organizarea execuției lucrărilor, aferente obiectivului de investiții, verificarea documentațiilor de către autoritatea contractantă;

b) Durata aferentă Etapei a II-a: 68 luni din care:
b1) 8 luni - durata de executare a lucrărilor (stabilită conform ofertei desemnate câștigătoare) și durata serviciilor de asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor.
b2) minim 60 luni - perioada de garanție acordată lucrărilor.
(1) Din durata totală a contractului, durata de prestare a serviciilor și de execuţie a lucrărilor este de maxim 10 luni, după cum urmează:
a) maxim 2 luni perioada serviciilor de proiectare;
b) maxim 8 luni durata de executare a lucrărilor și asistență tehnică din partea proiectantului, ce începe să curgă de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

Potrivit Caietului de sarcini aferent achiziției – Cap. 3.2. Informații despre beneficiile anticipate de către Autoritatea Contractantă, lit. d) Durata contractului, verificarea tehnică de calitate a proiectului se realizează de către prestatori contractați de către Autoritatea Contractantă și se va realiza în cea de a doua lună din cadrul etapei I de realizare a serviciilor de proiectare tehnică, elaboratorul proiectului tehnic având obligația de a preda Autorității Contractante proiectul tehnic cu viza verificatorilor tehnici atestați pe specialități/experților tehnici desemnați de către Autoritatea Contractantă.
 
Firma câștigătoare este Șantier în Lucru SRL.
 

Șantier în Lucru SRL, în datele Registrului Comerţului  

 
Societatea a fost înființată în anul 2006 și are sediul social în sat Domneşti, comuna Domneşti, județul Ilfov.

Societatea are capital social subscris de 200 lei, integral vărsat, compus din: 20 de părți sociale, valoarea unei părți sociale fiind de 10 lei.Acționari sunt Dumitru Tiberiu-Constantin, care este și administrator, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 90% și Dumitru Alina, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi de 10%.Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă lucrări de construcţii a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale

Potrivit Registrului Comerțului, pentru anul 2019 societatea a raportat cifra de afaceri netă de  2.988.018 lei, profit de  457.481 lei și un număr mediu de  6 salariați.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
Citește și:
 
 Județul Tulcea Primăria Isaccea cumpără pachet de urne și cabine. Iată ce sumă a alocat! (document)
 
#alegerilocale2020 Oficial de la Biroul Electoral Județean Tulcea. Iată care sunt candidații pentru Primăria Tulcea
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii