Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:27 16 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Valoarea platilor cu cardurile BCR la comercianti a crescut - 13.04.2009

ro

13 Apr, 2009 17:36 976 Marime text

Valoarea plăţilor cu cardurile BCR la comercianţi a crescut

Bucureşti, 13 Aprilie 2009 – Banca Comercială Română (BCR) a înregistrat o creştere cu 21%, până la peste 420 milioane lei, a valorii tranzacţiilor efectuate cu cardurile BCR  la comercianţi în perioada  16 decembrie 2008 - 31 martie 2009, comparativ cu intervalul 16 decembrie 2007 – 31 martie 2008.

„Încurajăm utilizarea „banilor electronici” la comercianţi şi facem acest lucru cât mai avantajos pentru deţinătorul de card. Banca derulează o campanie de stimulare a folosirii cardurilor pentru plata la comercianţi prin care, în perioada decembrie 2008 - mai 2009, deţinătorii de carduri de debit şi de credit BCR persoane fizice primesc un bonus de 0,6% din suma  plătită cu cardul în perioada campaniei”  a declarat Igor Zganjer, director executiv al Direcţiei Carduri în cadrul BCR. „De la începutul campaniei şi până acum suma totală a bonusului acordat de bancă depăşeşte 2,5 milioane de lei. Mă bucur că iniţiativa noastră se bucură de un asemenea succes.” a continuat Zganjer.
 
Banii pentru plăţile făcute la comercianţi în perioada februarie-mai 2009 vor fi transferaţi de către bancă, direct în contul clienţilor, în luna iunie. În lunile februarie şi martie valoarea tranzacţiilor la comercianţi a fost de peste 206 milioane lei reprezentând o creştere de 20% faţă de perioada similară a anului trecut.

Studiile internaţionale evidenţiază faptul că o creştere a numărului plăţilor electronice influenţează creşterea produsului intern brut. BCR oferă astfel, prin bonusul oferit la utilizarea cardurilor pentru plăţile la comercianţi, un stimulent pentru fiecare persoană în parte şi contribuie direct la creşterea economiei naţionale.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,1 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 647 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 1.800 de bancomate si peste 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.
 
Erste Bank este, cu cei peste 52.000 de angajati, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrală, avand peste 16 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati situate in 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La data de 31 december 2008, totalul activelor era de 201.4 miliarde de euro, profitul net de 860 milioane euro, iar rentabilitatea capitalului angajat dupa impozitare de 9.6%.

*  *

Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.

*  *

Pentru informatii suplimentare:

BCR, Directia de Comunicare
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Corneliu Cojocaru, e-mail: cornel.cojocaru@bcr.ro
Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Nicoleta Deliu, e-mail: nicoleta.deliu@bcr.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii