Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:47 16 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

BCR invata clientii sa-si gestioneze bugetul

ro

29 May, 2009 20:11 999 Marime text


BCR învaţă clienţii să-şi gestioneze bugetul

Bucureşti, 29 mai 2009 – Banca Comercială Română (BCR) a lansat azi programul „Ghidul banilor tăi” care are ca scop sprijiniriea clienţilor în găsirea celor mai bune soluţii pentru administrarea banilor.
Astfel, in fiecare unitate BCR va exista un consilier dedicat, bine pregătit, care poate să ofere îndrumare gratuită tuturor celor care au nevoie.

„Devine din ce în ce mai complicat şi mai puţin eficient să dezvolţi relaţia cu un client, dacă nu există o minimă înţelegere a unor lucruri simple, cum ar fi cele despre administrarea finanţelor personale. Vrem să îi ajutăm pe clienţii noştri, şi nu numai, să cunoască şi să înţeleagă elementele de bază necesare gestionarii eficiente a banilor personali. Am demarat astfel un program de consiliere gratuită şi fiecare client va primi, în cadrul întâlnirilor cu consilierii noştri, sfaturi personalizate, adaptate situaţiei, nevoilor şi dorinţelor sale”, a declarat Sorin Mititelu, director executiv Direcţia Dezvoltare Produse şi Afaceri Retail în cadrul BCR.

Programul de consiliere „Ghidul banilor tăi” presupune: analiza situaţiei financiare curente a clientului, oferirea de soluţii pentru gestionarea zilnică a bugetului şi dezvoltarea unui plan de recapitalizare.

„Pentru ca acest program să funcţioneze clienţii trebuie să fie deschişi şi dispuşi să accepte ajutorul. De asemenea, sinceritatea este foarte importantă. Atunci când îţi alcătuieşti bugetul trebuie să ţii cont de toate cheltuielile casei, dar şi de lucrurile mărunte, cum ar cumpararea ziarelor sau a unei cafele in fiecare zi. Acesta este primul şi cel mai important pas, să pui pe hartie tot, cu maxima responsabilitate. Consilierii noştri pot apoi să vină cu soluţii şi propuneri adaptate nevoilor fiecăruia”, a adăugat Mititelu.

BCR a creat pe site-ul oficial o secţiune specială dedicată programului „Ghidul banilor tăi” unde clienţii pot găsi formularul în care să-şi completeze cheltuielile şi sfaturi despre cum să-şi gestioneze banii.
Clienţii îşi pot programa o întâlnire cu un consilier BCR prin apelarea serviciului Contact Center.

Sfaturi pentru a ţine cheltuielile sub control:

· Construieşte un buget personal. Acesta te va ajuta să întelegi pe ce se duc banii şi să stabileşti cum să-ţi gestionezi mai bine cheltuielile.

· Diminuează-ţi cheltuielile. Rezistă tentaţiei de a cumpara lucruri inutile şi economiseşte pentru ceea ce îţi doreşti cu adevarat.

· Economiseşte! O sumă cât de mică contează dacă economisiţi constant. E foarte important pentru siguranţa ta financiară să vă creati acest obicei.

· Înaninte de obţinerea unui împrumut de la bancă, analizează-ţi situaţia financiară şi decide dacă îţi poţi permite creditul respectiv. Observă în ce fel vor fi afectate finanţele tale de costurile rambursării împrumutului. Ia în considerare riscurile de orice natură (stabilitatea locului de muncă, riscul valutar, evoluţia dobânzilor la împrumuturi, etc). Citeşte cu atenţie în contractul de credit termenii şi condiţiile de acordare a împrumutului.

· Achită la timp ratele la credit şi vei evita să plăteşti dobânzi penalizatoare. Este indicat să ai un fond de rezerva pentru situaţii neprevazute.

· Inainte să decizi plata în avans a unor rate de credit evaluează impactul comisionului de rambursare anticipată asupra costului total al creditului.

· Dacă ai dificultăţi financiare şi simţi că nu mai poţi plăti ratele de credit, contactează banca care ţi-a acordat împrumutul pentru a obţine consiliere şi pentru găsirea unei soluţii. Este bine să iei masuri mai devreme decât atunci când este prea târziu.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste 17,1 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru populatie avand in prezent 649 de unitati retail (pentru populatie si microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS – peste 1.800 de bancomate si peste 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.
 
Erste Bank este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrală. Cei peste 52.000 de angajati deservesc 17 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati situate in 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La data de 31 martie 2009, Erste Group avea active de 199,1 miliarde EUR, un profitul net de 232,1 milioane EUR si un raport cost/venituri de 53,8%.
*  *
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Accesand Portalul BCR la adresa www.bcr.ro
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
*  *
Pentru informatii suplimentare:

BCR, Directia de Comunicare
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Corneliu Cojocaru, e-mail: cornel.cojocaru@bcr.ro


Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Nicoleta Deliu, e-mail: nicoleta.deliu@bcr.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii