Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
12:19 05 09 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Sucursala Regională CF Constanța repară complexul de instalații aferent stației CF Constanța. Ce valoare are contractul (DOCUMENT)

ro

05 Sep, 2025 10:02 184 Marime text
C.N.C.F."CFR" SA- Sucursala Regională CF Constanța - Unitate Operațională a lansat un anunț de participare la licitație pentru exploatare, întreținere, reparații tehnice curente la complexul de instalații aferent stației CF Constanța.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată 919.984,58 RON, termen limită pentru depunerea documentației fiind   23 septembrie 2025 ora 15:00.

Serviciul care se va achiziționa îl constituie încheierea unui acord cadru pentru asigurarea funcționării în parametrii proiectați a complexului de instalații ce asigură confortul termic în stația CF Constanța.

Exploatarea, întreținerea și reparațiile vor fi asigurate de către o societate specializată. În categoria reparațiilor întră și verificările/reviziile impuse de legislație, asupra complexului de instalații, cât și a părților componente (vase expansiune, supape siguranță, etc). Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 459.992,29 lei fără TVA, pentru o perioadă de 12 luni.

Asigurarea climatului necesar pentru desfășurarea activității atât pe timp de iarnă, cât și pe timp de vară în clădirea stației CF Constanța se realizează prin intermediul unui complex de instalații. Clădirea stației având suprafețe mari și suprafețe vitrate foarte mari, necesarul de energie termică pe timp de iarnă și asigurarea microclimatului pe timp de vară este realizat de centrale termice cu puteri de peste 400kW,respectiv instalații(chilere, ventiloconvectoare, baterii de apa rece, etc.) a căror întreținere și exploatare se face conform prevederilor normativului I13-2015 și a prescripțiilor tehnice emise de ISCIR (PT A1/2010 și PT C9/2010). • Cantități minime acord cadru (durata 24 luni): 8.320 ore exploatare (52sapt/an x 40ore/sapt/ om x 2ani x 2oameni), 24 inspecții, 450 ore - reparații; • Cantități maxime acord cadru (durata 24 luni): 8.320 ore exploatare (52sapt/an x 40ore/sapt/ om x 2ani x 2oameni), 24 inspecții, 730 ore - reparații; • Cantități minime contract subsecvent (durata 12 luni): 4.160 ore exploatare, 12 inspecții, 225 ore reparații; • Cantități maxime contract subsecvent (durata 12 luni): 4.160 ore exploatare, 12 inspecții, 365 ore reparații.

CLAUZA SUSPENSIVĂ: Procedura de atribuire a contractului de achiziție sectorială este inițiată sub incidența unei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție sectorială este condiționată de alocarea fondurilor cu această destinație, sau de respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor, în conformitate cu prevederile art. 10 alin. (1) lit.(e) din Ordonanţa nr. 26/2013, actualizată.
 
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul entității contractante, în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, în cadrul CNCF “CFR” SA - Sucursala Regională CF Constanța:
  • MAER Dorin Ioan – Director,
  • COSTEA Valentin - Şef Divizie Tehnică,
  • MEGA Joiţa – Șef Divizie Contabil - Financiară,
  • SBINGHECI Vasilică - Şef Serviciu Financiar, Divizia Contabil - Financiară,
  • CIOBANU Alina Manuela – Economist, Compartiment BAF și Viză CFP, Divizia Contabil - Financiară,
  • CIOROIU Valentina-Elena - Economist, Serviciul Financiar, Divizia Contabil - Financiară,
  • PAVEL Valentina - Economist, Serviciul Financiar, Divizia Contabil - Financiară,
  • RĂCEANU Camelia – Şef Oficiu Juridic,
  • BUTOI Marcel – Consilier juridic specialist, Oficiul Juridic,
  • NACU Camelia – Consilier juridic, Oficiul Juridic,
  • POPESCU Adriana Laurenţia – Consilier juridic, Oficiul Juridic,
  • ŢANCU Raluca-Mădălina – Consilier juridic, Oficiul Juridic,
  • POȘIRCĂ Daniela – Consilier juridic, Oficiul Juridic,
  • MITITELU Florina-Olimpia – Consilier juridic, Oficiul Juridic,
  • DIA Daniela – Liliana – Șef Serviciu Tehnic, Divizia Tehnică
  • ȘAPERA Mihai Constantin – Șef Serviciu Şef Serviciu PPGRDOC, Divizia Tehnică
  • IOANA Vasilică - Florentina – Inginer, Serviciul PPGRDOC, Divizia Tehnică
  • BAŞCOVEANU Mariana – Şef Oficiu Achiziţii,
  • TOADER Daniel-Marius – Economist specialist, Oficiul Achiziţii,
  • APOSTOL Iulia-Andreea – Inginer, Oficiul Achiziţii.
Data de deschidere a ofertelor este 23 septembrie 2025 ora 15:00 în SEAP.

PRECIZĂRI:


Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Citește și: 

Un cetățean, deposedat de telefon de un trecător care l-a rugat să-l ajute să-și sune prietena!
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii