Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:27 16 12 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ambulatoriul Spitalului Municipal Mangalia va fi extins și dotat! Valoarea contractului, aproximativ 3,4 milioane de lei (DOCUMENT)

ro

16 Dec, 2025 11:35 165 Marime text
Primăria Municipiului Mangalia, județul Constanța a lansat un anunț de participare la licitație pentru dotare ambulatoriu cu echipamente medicale în cadrul proiectului "Extindere și dotare ambulatoriu, Spital Municipal Mangalia", Cod SMIS: 323083.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, contractul este estimat la 3.466.416,63 RON. Termen limită pentru depunerea documentației este 20 ianuarie 2026, ora 15.00.

Contractul este împărțit în loturi, astfel:
1. Dotări echipamente medicale audiometrie
Valoare estimată: 204.878,45 RON
33100000 - Echipamente medicale
2. Dotări echipamente medicale dermatologie
Valoare estimată: 465.713,22 RON

33100000 - Echipamente medicale
3. Dotări echipamente medicale imagistica
Valoare estimată: 2.795.824,96 RON
33100000 - Echipamente medicale


Achiziția produselor este necesară pentru dotarea unei unități sanitare publice care desfășoară activități medicale de tip ambulatoriu, extinsa și dotata. În urma implementării proiectului, UAT Municipiul Mangalia va pune la dispoziția populației o unitate sanitară publica de tip ambulatoriu dotată corespunzător care va avea ca scop:
- Asigurarea accesului sporit la servicii preventive și de terapie de prima linie a persoanelor sărace și celor din zonele cu acces redus, prin extinderea ambulatoriului Spitalului Municipal Mangalia cu un corp nou de clădire care să asigure funcționalitățile necesare, conform exigentelor și cerințelor standardelor actuale de confort, igiena și funcționalitate ale centrelor medicale moderne.
 - Îmbunătățirea procesului de asigurare a serviciilor de sănătate prin dotarea cabinetelelor și spatiilor conexe, cu echipamente medicale de ultima generație, necesare unei bune desfășurări a activității ambulatoriului.
- Respectarea principiilor egalității de șanse, nediscriminarii, dezvoltării durabile și asigurarea condițiilor necesare pentru persoanele cu dizabilități și nu numai, respectarea condițiilor de diagnosticarea incipienta și tratarea cu succes a unor afecțiuni mai puțin grave, ducând la scăderea ponderii persoanelor cu nevoi medicale neacoperite.

Proiectul este aprobat în cadrul Fond UE: Fondul European de Dezvoltare Regională -RSO4.5_Asigurarea accesului egal la asistență medicală și asigurarea rezilienței sistemelor de sănătate, inclusiv în ceea ce privește asistența medicală primară, precum și promovarea tranziției de la îngrijirea instituționalizată către îngrijirea în familie sau în comunitate (FEDR), Cod SMIS: 323083 .

Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire în sensul articolului menționat sunt următoarele: Cristian RADU–Primar (suspendat), Paul-Florin FOLEANU–Viceprimar cu atribuții de Primar, Didi-George CĂLIN–Administrator public, Andreea CIOCĂNEL–Secretar general municipiu, Cristian PARASCHIV–Director Executiv D.A.I.P.D., Adriana CĂPRARU–Director Executiv D.M.F.C.V., Mihaela CĂLIN–Director Executiv D.G.U.S.U.P., Cristina STOICESCU–Director Executiv adj. D.G.U.S.U.P, Ana-Măria GHEORGHE–Director Executiv adj. Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism, Elena DRĂGAN-DAN–Director Executiv Adj. Direcția Urbanism, Patrimoniu și Turism, Ionică CALOTĂ–Director Executiv Direcția Poliția Locală, Claudiu STAMATE–Director Executiv Direcția Asistență Socială, Nicoleta HUHULEA–Șef Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Alexandra-Magdalena LIONTE–Șef Serviciul Juridic și Contencios, Cristina-Aurelia PLOP–Director executiv Direcția Economică, Oană GÎLCĂ-Șef Serviciul Buget-Contabilitate, Florina NICULAE–Șef Serviciul Venituri Persoane Juridice, Anca-Elena OLOERIU-JIANU–Șef Serviciul Venituri Persoane Fizice, Dan-Ciprian POPA–Șef Serviciul Management Proiecte și Investiții, Marius ILIE–Șef Serviciul Adm.Piețe și Ecarisaj, Alexandra IVAN–Șef Serviciul Monitorizare Utilități Publice, Florin ROȘU–Șef Serviciul Tehnic-Adm., Venera ANGHEL–Șef Serviciul Adm, Club Pensionari şi alte Serv Soc, Cornelia PANAIT–Șef Serviciul Beneficii Asis.Soc.Ev.Init. și Monitorizare Asistenți Pers, Cătălina RUSU–Șef Serviciul Strategii, Ind.Asist.Soc., Interv.de Urg, Neglijare, Abuz, Incluziune Soc., Ana PELEANU–Şef Serviciul Adm.Cămin de Bătrâni, Gheorghe ȘERBAN–Șef Serviciul Fond Locativ, Diana-Lorena GHEROGHEOVICI–Șef SPCLEP Mangalia.
Consilieri locali: Semiran ABDUREFI, Leila ALI, Daniel-Sorin ANDREI, Dragoș ANGELESCU, Gabriel-Gheorghe BANU, Victor BĂDICĂ, Elena CHERCHEZ, Nicoleta GRIGUȚĂ, Răzvan-Nicușor ION, Dragoș-Marian IONIȚĂ , Zanfir IORGUȘ, Dan-Nicolae LEFTER, Lucian LUCA, Nicolae MOROIANU, Leonard-Florin TĂNASE, Neculai TĂNASĂ, Cosmin-Vasile TRUȘCĂ, Lucian-Ionel VIȘA.

Mitan Adelina Coralia - expert extern din partea prestatorului de servicii de consultanță.

Data de deschidere a ofertelor este 20.01.2026 ora 15:00 pentru toate loturile în SEAP.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Citește și: 

Șantierul Naval Mangalia SA câștigă licitația de peste 500.000 lei pentru reparațiile navei „Steaua de Mare 1” (DOCUMENTE)

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii