Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:07 03 05 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Zece reclame care au şocat lumea

ro

08 Jun, 2011 20:00 2818 Marime text
soc.jpg Publicitatea e o lume în care normalul este beatificat, imperfecţiunile sunt şterse doar de dragul de a-l convinge pe consumator.

Iată câteva reclame cunoscute care au şocat o lume întreagă:

Un poster dintr-o campanie anti-fumat, "Les Droits des Non-fumeurs" a stârnit controverse din cauza asocierii fumatului cu sclavia sexuală, potrivit independent.co.uk.

Această imagine grotescă a unui copil cu forme voluptoase este dintr-o campanie a agenţiei Serve împotriva violurilor. "Dacă vezi un copil ca fiind ceva mai mult, e greşit", e sloganul campaniei.

Reclama bizară înfăţişează o femeie tânără în ipostaze intime cu un câine. A fost creată pentru a promova revista 'Deutsch Magazine".

Supranumită "Vaginads" de media, în campania care promovează ţinutele pentru bărbaţi Tom Ford apar femei goale cu o sticlă de parfum ce le acoperă părţile intime.

Toyota probabil că regretă reclama la Prius. În fotografiile campaniei apar trei scene imorale - crimă, prostituţie şi adulter - cu sloganul: "Măcar conduce un Prius".

O clinică de înfrumuseţare denumită "Xiomara Coronado Beauty Center" a lansat această campanie în care apar imagini cu Angelina Jolie şi Paris Hilton bătrâne şi vrea să arate că aşa vor arăta actriţele dacă îşi vor neglija tenul.

"M&C Saatchi" este responsabilă pentru campania Australian Red Cross care vrea să promoveze donaţiile de sânge, cu siguranţă imaginea unei cutii în care în mod normal s-ar pune bani, dar a fost umplută cu sânge, a stârnit reacţii.

În reclama Benetton din 1990 apare un bolnav de SIDA şi activistul David Kirby şi familia lui care stau în jurul lui. Fotografia originală a câştigat premiul "World Press Photo Award, şi a fost publicată în varianta alb-negru, dar cei de la Benneton au preferat-o color ca să pară mai şocantă. Fotografia a provocat multe controverse, mulţi susţineau că e o campanie împotriva homosexualităţii.

Cu sloganul "Proces corect, pe naiba", reclama transmite un mesaj obraznic. Campania era împotriva transferurile ilegale de prizonieri către Guantanamo.

Reclama designerului Kenneth Cole pare la prima vedere ca oricare alta, însă sloganul nu se referă la vestimentaţie, ci la SIDA. Mesajul "Suntem cu toţii potenţiali purtători" a fost considerat prea şocant.

Sursa: realitatea.net

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii