Zeci de șoferi au avut probleme la plata taxei de pod la finalul minivacanței de 1 mai. Ce decizie a luat o companie de telefonie
Zeci de șoferi au avut probleme la plata taxei de pod la finalul minivacanței de 1 mai. Ce decizie a luat o companie
03 May, 2018 22:30
ZIUA de Constanta
1321
Marime text
În urma analizarii problemelor din rețeaua Vodafone din data de 01.05.2018, s-a constatat că 92 dintre utilizatorii care au dorit să achite prin SMS tariful de trecere a podurilor de la Fetești și Cernavodă și nu au reușit să facă acest lucru din cauza unor probleme tehnice, nu au mai încercat să apeleze la alt distribuitor.
Conform CNAIR, în această situație, utilizatorii în cauză erau pasibili de amendă, motiv pentru care CNAIR S.A a identificat și a activat cele 92 de peaje iar VODAFONE ROMANIA și-a asumat achitarea contravalorii lor, fără să mai taxeze clienții.
Conform CNAIR, în această situație, utilizatorii în cauză erau pasibili de amendă, motiv pentru care CNAIR S.A a identificat și a activat cele 92 de peaje iar VODAFONE ROMANIA și-a asumat achitarea contravalorii lor, fără să mai taxeze clienții.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii