Publicitatea inselatoare, sanctionata
Publicitatea inselatoare, sanctionataIn ianuarie a intrat in vigoare Legea nr. 363/2007 cu privire la combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii. Actul confera Autoritatii Nationale Pentru Protectia Consumatorilor si implicit Inspectoratelor Teritoriale Pentru Protectia Consumatorilor(IRPC) competenta de a sanctiona publicitatea inselatoare, publicitatea agresiva, falsele oferte gratuite, inducerea in eroare a consumatorilor prin omisiune sau prin reclame capcana.
Toate aceste modalitati de a pacali consumatorii sunt incluse intr-o lista neagra detaliata a practicilor comerciale incorecte. Gheorghe Trandafir, inspector sef adjunct avertizeaza ca "lista neagra a practicilor abuzive, a fost intocmita pentru a se garanta faptul a ce este clar si a ce anume este interzis pentru comercianti si clienti. Practicile comerciale din aceasta lista sunt incorecte in orice situatie si nu este necesara o evaluare de la caz la caz. Practici precum: publicitatea-capcana, falsele oferteScris de: {autor}Marian BANICA{/autor}
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp