Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
20:25 13 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Invazie de posturi şi departamente nou înfiinţate Schimbări capitale în organigrama Primăriei Constanţa (document)

ro

27 Apr, 2015 00:00 2503 Marime text
În şedinţa de Consiliu Local Municipal de joi, 30 aprilie, aleşii locali vor dezbate un proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii şi a organigramei aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa aprobate prin HCL nr. 150/2014. Organigrama vine la pachet cu o mulţime de funcţii noi. Mai precis, peste 100 de locuri noi de muncă se vor crea pentru departamentele deja existente sau pentru unele care, de asemenea, urmează să se înfiinţeze prin adoptarea aceluiaşi proiect de hotărâre.

101 posturi noi

În forma în care a fost adoptată organigrama actuală prin HCL nr. 150/23.06.2014, aceasta cuprindea 699 de posturi, dintre care trei erau de demnitate publică (primar şi cei doi viceprimari), 52 de funcţii publice de conducere, 340 de funcţii publice de execuţie, 31 de posturi contractuale, 249 de posturi în cadrul Serviciului Public Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local şi 24 de funcţii în cadrul Muzeului de Artă Populară. După adoptarea şi punerea în aplicare a prevederilor prezentului act propus spre aprobare aleşilor locali, organigrama va cuprinde 800 de posturi. Astfel, vor fi create încă şase funcţii publice de conducere, iar numărul funcţiilor publice de execuţie va ajunge la 427, acestea fiind suplimentate cu 87 de posturi. Şi numărul posturilor pentru personalul contractual va creşte de la 31 la 39, restul categoriilor păstrându-şi actuala formă de funcţionare.

Se caută magaziner

În urma modificărilor din organigramă şi din statul de funcţii, Serviciul Inspectorat Protecţie Civilă va avea un post nou de inspector debutant, dar include şi o funcţie contractuală de magaziner. La Direcţia de Programe şi Dezvoltare se va înfiinţa un birou de Dezvoltare şi Management Proiecte, care va cuprinde şase funcţii publice, iar Serviciul de Implementare Plan Integrat de Dezvoltare va fi suplimentat cu două posturi. La Direcţia Administraţie Publică Locală, Serviciul Resurse Umane va număra zece posturi, prin suplimentarea cu două funcţii publice, Serviciul Juridic va avea încă cinci funcţii publice, iar Serviciul de Asistenţă şi Protecţie Socială va fi extins cu două noi posturi. Şi la Serviciul Autoritate Tutelară şi Protecţia Copilului vor fi înfiinţate două noi funcţii publice de execuţie.

Debutanţii, la mare căutare

În cadrul Direcţiei de Gospodărire Comunală, Serviciul Tehnico-Economic va fi suplimentat cu un post, iar Serviciile Administrare Spaţii Verzi şi Drumuri şi Iluminat Public vor număra câte 12 funcţii publice prin suplimentarea cu patru, respectiv două posturi. Şi Serviciul Administrare Cimitire va avea cu două posturi mai mult, în timp ce la Serviciul Igienă Publică, vor fi create încă două posturi. Totodată, se va înfiinţa un nou birou, intitulat „Infrastructură şi reţele urbane. Eficienţă energetică“. Acesta va fi subordonat primarului şi va cuprinde şase funcţii publice. De asemenea, Serviciul Administrativ şi Tehnico-Economic Dotări Urbane, Ecarisaj, Dezinsecţie şi Deratizare îşi schimbă denumirea în Serviciul Dotări Urbane, Ecarisaj, Dezinsecţie şi Deratizare, fiind suplimentat cu trei funcţii publice. Şi Serviciul Sistematizare Rutieră şi Servicii Publice îşi schimbă denumirea, devenind Serviciul Sistematizare Rutieră şi Parcări, şi va beneficia în plus de patru noi posturi. Concomitent, va fi înfiinţat şi Serviciul Administrativ Tehnico-Economic, cu nouă posturi. Serviciul Asigurare Integritate Bunuri Publice, nou înfiinţat, va cuprinde opt funcţii publice.

Avansare la statutul de Serviciu

La Direcţia Urbanism vor fi create patru noi posturi, tot atâtea fiind create şi în cadrul Serviciului Autorizaţii în Construcţii. Va fi înfiinţat un nou birou de Strategii Urbane, care va cuprinde şase funcţii. La Direcţia Patrimoniu, vor fi suplimentate posturile cu încă opt funcţii publice. Biroul Tehnic Investiţii din cadrul Direcţiei Tehnic Achiziţii va deveni Serviciu şi va număra zece posturi, prin suplimentarea cu patru funcţii publice. Tot aici, Compartimentul Implementare Programe Locuinţe va deveni Biroul Programe Locuinţe şi va număra şase funcţii publice, prin suplimentarea cu trei posturi. Serviciul Achiziţii Publice va fi suplimentat cu patru noi funcţii publice. La Direcţia Financiară, se creează un post de inspector debutant.

Doi debutanţi la comisiile de specialitate ale CLM

În cadrul Direcţiei Administrarea Domeniului Public şi Privat, Serviciul Urmărire şi Executare Contracte va avea încă un post, iar Serviciul Autorizare Agenţi Economici va număra 15 posturi, prin mutarea definitivă a două funcţii în componenţa Biroului Administrarea Domeniului Public şi Privat, care se va transforma în Serviciu. Direcţia Organigrame şi Informatizare va număra 32 de posturi, după suplimentarea cu trei posturi. Direcţia Relaţii Internaţionale şi Organizare Evenimente va avea 20 de posturi, prin suplimentarea cu două funcţii la Serviciul Transport Local şi Organizare Evenimente. În cadrul Direcţiei Asistenţă Persoane Vârstnice, Nevoiaşe şi alte categorii, vor fi înfiinţate şase noi posturi, iar Compartimentul pentru Comisiile de Specialitate ale CLM va număra opt posturi, prin suplimentarea cu două funcţii publice de inspector debutant. La Compartimentul Arhivă, se înfiinţează un nou post de arhivar debutant.

 
La Direcţia Poliţia Locală, se va înfiinţa Biroul Urmărire şi Executare Silită Amenzi, compus din şase posturi, iar la Direcţia Asistenţă Medicală Şcolară şi Comunitară, postul vacant de soră medicală se va transforma în post de asistent medical.

Ti-a placut articolul?

Comentarii