Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
18:18 12 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

RAEDPP Constanţa pune la bătaie peste jumătate de milion de lei pentru curăţenia, igiena şi întreţinerea clădirilor şi a pieţelor (document)

ro

30 Jun, 2015 00:00 860 Marime text
Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public şi Privat (RAEDPP) Constanţa anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţenie, igienă şi întreţinere curentă a clădirilor, a platourilor pieţelor, a aleilor pietonale din parcurile de distracţii“, în valoare de 614.268,12 lei.
 
Potrivit anunţului de participare nr. 160670/27.06.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, contractul presupune realizarea serviciilor de curăţenie, igienă şi întreţinere curentă în spaţii aflate în administrarea RAEDPP Constanţa, la următoarele obiective: Piaţa Brotăcei, Piaţa Tomis Nord, Piaţa Tic-Tac, Piaţa Tomis III, Piaţa I.L. Caragiale, Bazar Eliberării, Piaţa Griviţa, Piaţa Pescăruş, Piaţa Unirii, Sediu Direcţia Pieţe Târguri şi Oboare, Sediu RAEDPP, Campus Social „Henri Coandă“, Parc de distracţii „ţara piticilor“, Pista rolleri, skateri, biciclişti „Gravity Park“ din Parcul Tăbăcărie şi Terenul de sport din bulevardul IC Brătianu, Parcul de distracţii ţara Piticilor şi Terenul de sport, de pe Aleea Nalbei. Suprafaţa totală a acestor spaţii este de 28.288,56 de metri pătraţi. Se va încheia un acord-cadru pe o perioadă de 12 luni.

Condiţii pentru ofertanţi

Ofertanţii vor prezenta lista principalelor servicii similare prestate şi duse la bun sfârşit în ultimii trei ani de la data limită de depunere a ofertei, conţinând valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Din listă trebuie să reiasă că ofertantul a prestat servicii similare în valoare cumulată de cel puţin 614.000 de lei fără TVA la nivelul unui contract, cel mult două contracte. În situaţia în care ofertantul a fost înfiinţat sau şi-a început activitatea economică de mai puţin de trei ani, se va lua în considerare prezentarea informaţiilor corespunzătoare perioadei efective de activitate. Personalul de execuţie strict necesar asigurării curăţeniei şi întreţinerii zilnice pe care ofertantul are obligaţia de a-l asigura permanent şi obligatoriu pe întreaga perioadă de derulare a contractului va fi format din minimum 22 de persoane. De asemenea, personalul de execuţie trebuie să fi absolvit cursurile de instruire privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienă, conform Ordinelor Ministrului Sănătăţii şi Ministrului Educaţiei nr. 1225/5031/2003.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tănase Ovidiu-Cristian - preşedinte Consiliu de Administraţie, Ionescu Sorin-Lucian - membru Consiliu de Administraţie, Bleau Dan-Liviu - membru Consiliu de administraţie, Puşcasu Georgiana - membru Consiliu de administraţie, Moţăţăianu Iulia-Mădălina - director general, Bobe Lăcrămioara-Carmen - director Direcţia Economică, Diamandescu Caterina - director Direcţia Juridică, Ciobanu Ion - director Direcţia Pieţe, Târguri şi Oboare, şerban Liliana - şef Birou Achiziţii Publice, Bangal Tatiana - consilier juridic, Casian Cristina - şef Birou Contabilitate, Negru Viorel - şef Birou Tehnic, Georgescu Daniel - funcţionar administrativ.
 
Anul trecut, contractul „Servicii de curăţenie, igienă şi întreţinere curentă a clădirilor, a platourilor pieţelor, a aleilor pietonale din parcurile de distracţii“, în valoare de 621.845,88 de lei, a fost câştigat de Herarconi SRL.
 
În ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa, puteţi vizualiza anunţul de participare la procedura publică.

Citeşte şi 

În 2012, contractul fusese adjudecat de Herarconi SRL: Municipalitatea, gată să achite 3 milioane de lei pentru curăţenia din sedii (document)

Ti-a placut articolul?

Comentarii