Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
08:08 25 06 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Materialele sanitare consumabile golesc conturile Spitalului Judeţean Constanţa cu circa cinci milioane de lei (document)

ro

08 Jun, 2017 00:00 248 Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului de achiziţie a materialelor sanitare consumabile (20 de loturi). Valoarea estimată totală a contractului este de 4.899.200 de lei (1.073.538,43 de euro). Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 12.07.2017, ora 16.00. Ofertele vor fi deschise în data de 29.09.2017, ora 18.00.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare numărul 175922/07.06.2017, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 24 de luni. Cele 20 de loturi au ca obiect:
Lot 1 - Pachet pansamente
Lot 2 - Sistem drenaj închis steril
Lot 3 - Câmp operator steril 100/150 cm
Lot 4 - Comprese nesterile 5cmx5 cm - neţesute (100 de bucăţi)
Lot 5 - Pachet paduri neurochirurgie
Lot 6 - Pachet (leucoplast pânză + mătase + plasture adeziv pentru fixarea cateterelor intravenoase şi a tubulaturilor pe piele)
Lot 7 - Pachet bandaje adezive
Lot 8 - Pachet (vată subghips + feşe ghipsate)
Lot 9 - Vată hidrofilă - pachet 200 de grame

Lot 10 - Pachet scutece absorbante + aleze

Lot 11 - Pachet (urinare femei şi bărbaţi, irigatoare şi canule rectale)
Lotul 12 - Ploscă
Lot 13 - Aţă chirurgicală nr. 5, 6, 7, 8, 9 şi 10
Lot 14 - Pachet consumabile unică folosinţă

Lot 15 - Orteză cervicală Philadelphia

Lot 16 - Anse de rezecţie monopolară
Lot 17 - Dispozitiv de lavaj bronşic
Lot 18 - Filtre bacteriene BVF
Lot 19 - Canule nazale poligraf
Lot 20 - Pachet pungi colectoare colostomie şi urostomie.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie responsabile de atribuirea contractului de achiziţie sunt: Cătălin Grasa - manager, Violeta Androne - director economic, Cornelia Banu - director Îngrijiri medicale, Violeta Marinela Stoica - şef Serviciul Achiziţii.
 
În situaţia în care doi sau mai mulţi ofertanţi situaţi pe primul loc propun acelaşi preţ, autoritatea contractantă va solicita clarificări prin intermediul SEAP şi va cere ofertanţilor aflaţi în această situaţie să transmită în format electronic în SEAP o nouă propunere financiară. Ofertantul cu preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător, iar contractul va fi atribuit acestuia. În cazul în care, în urma reofertării, preţurile sunt la egalitate, autoritatea contractantă va solicita reofertare conform paşilor expuşi anterior, până când departajarea va putea fi posibilă. Ofertantul cu preţul cel mai scăzut va fi desemnat câştigător.
 
În secţiunea „Documente“ a ediţiei online puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii