Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:14 03 06 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Situaţie ploi la ora 10.00

ro

01 Oct, 2013 10:55 973 Marime text
În intervalul 08,00 - 09,30, la dispeceratul societății s-au mai primit 9 reclamații. Cele mai multe - 7, au venit din municipiul Constanța, din zona Centrală și Coiciu. În localitatea Lumina, pe strada Gării, în partea de jos, la numerele 2  și 16, au fost inundate curțile celor două case. La fața locului sunt trei echipe de intervenție RAJA cu vome și pompe, care acționează pentru scoaterea apei din gospodării.

De aseară de la ora 22,00 și până astazi, la ora 08,00, la dispeceratul RAJA s-au primit 9 reclamații vizând sistemul de canalizare stradal, din zonele CET - Al. Albatros și Aurel Vlaicu; Centrală - Al. Lăpușneanu; Inel II  - Soveja; Faleză Nord - Viceamiral Murgescu și zona Industrială. În localitatea Ovidiu, s-au primit sesizări de pe străzile Viorelelor, Tineretului, Nicolae Iorga și Revoluției. Echipele de intervenţie au răspuns la toate aceste solicitări şi toate au fost rezolvate.
    În ceea ce privește sistemul de alimentare cu apă, s-au înregistrat probleme în asigurarea acestui serviciu din cauza lipsei de energie. Fără curent electric, stațiile de pompare, dar și sursele nu pot funcționa, motiv pentru care abonații deserviți de acestea sunt lipsiți de apă potabilă.
În jurul orei 02,00, a rămas fără energie stația de pompare Cota 20 Ovidiu, motiv pentru care abonații din localitatea Oituz și zona de la intrarea în Mihail Kogălniceanu (aeroportul Internațional, fermele și unitățile militare) au rămas fără apă. Reprezentanții Enel au dat asigurări că vor remedia avaria la liniile de alimentare cu tensiune în cursul zilei de astăzi, până la ora 12,00.
    Și abonații din localitatea Albești au suferit de lipsa apei potabile în această noapte, în intervalul 04,30 - 06,30, din cauza unei avarii Enel.
    Asigurăm toţi abonaţii societăţii că RAJA Constanţa va depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemului de distribuţie apă sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA Constanţa va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
    Totodată, facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemele de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.66.44.44.
 
Biroul de presă
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii