Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:00 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sesiuni de arta gastronomica, dedicate preparatelor fast food si snack, in cadrul magazinelor METRO Cash & Carry Romania

ro

03 May, 2010 15:54 1070 Marime text

Sesiuni de artă gastronomică, dedicate preparatelor fast food şi snack, în cadrul magazinelor METRO Cash & Carry România

Evenimentele adresate clienţilor Horeca, în lunile aprilie-mai 2010, fiecare având o durată de două zile, se desfăşoară în cadrul centrelor de distribuţie METRO Cash & Carry din Craiova, Bucureşti-Voluntari, Bucureşti-Militari, Galaţi, Constanţa 1

Compania METRO Cash & Carry România organizează noi sesiuni de instruire şi informare a clienţilor Horeca din România, dedicate gastronomiei rapide de tip      fast food şi snack, cu accent pe tehnicile de organizare şi preparare, calitatea produselor utilizate şi soluţii privind realizarea unui meniu diversificat.

Evenimentul organizat în magazinul  METRO Cash & Carry Constanţa 1, pe această temă, se desfăşoară în perioada 3 – 4 mai 2010 şi prezintă, în faţa clienţilor profesionişti, trei caracteristici definitorii pentru succesul unei afaceri in acest domeniu:
• maeştri bucătari ce vor exemplifica şi vor explica metodele şi tehnicile de preparare,
• sortimente de produse alimentare şi nealimentare necesare preparării produselor fast food şi snack,
• informaţii detaliate despre cursurile organizate în cadrul Centrului de Pregătire în Gastronomie, deschis în aprilie 2008, la METRO Militari.

Structura acestui eveniment răspunde cerinţelor clienţilor specializaţi în preparatele fast food şi snack, prin oferirea de informaţii cu privire la ingredientele necesare preparării, metodele şi tehnicile folosite, reţete şi secrete profesionale, toate contribuind la realizarea unor produse de cea mai bună calitate. Cu această ocazie, clienţii Horeca vor avea oportunitatea de a testa sortimentele de produse marcă proprie Horeca Select, special create pentru produsele fast food şi snack.

„Succesul evenimentelor din toamna trecută, dedicate preparării pizzei, ne-a încurajat să continuăm în acelaşi sens, inspiraţi de strategia adoptată de        METRO Cash & Carry privind serviciile oferite partenerilor noştri. Pentru o relaţie profesionistă şi fructuoasă, trebuie să înţelegem cât mai bine nevoile de afaceri şi aşteptările clienţilor noştri, cum îşi desfăşoară activitatea şi cum putem veni noi în întâmpinarea lor, pentru a putea creşte împreună şi a ne îmbunătăţi permanent serviciile. Astfel, toţi cei care lucrează în domeniu vor putea găsi un spaţiu şi o modalitate de comunicare eficiente deopotrivă, acolo unde cu toţii vom împărtăşi experienţa noastră profesională prin cele mai bune idei, propuneri şi soluţii privind dezvoltarea afacerilor noastre”, a declarat Dl Claude Sarrailh – Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

METRO Cash & Carry este reprezentat în 30 de ţări cu aproximativ 670 de magazine cash & carry. Cu peste 100,000 de angajaţi, la nivel mondial, compania a atins vânzări de aproximativ                     31 miliarde Euro in 2009.
METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO Group, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul 2009, vânzările METRO Group au atins cifra de aprximativ 66 miliarde Euro. Compania numără aproximativ 300.000 de angajaţi şi operează în 2.100 de locaţii din 33 de ţări. Partea operaţională a afacerii este desfăşurată de diviziile de vânzări care operează independent pe piaţă: METRO/ Makro Cash & Carry; hipermarket-urile Real; Media Markt si Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof.
Informaţii suplimentare pot fi găsite la www.METROGroup.de.

METRO Cash & Carry România este o parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional.
METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Bucureşti. Astăzi, reţeaua de magazine numără 24 de centre de distribuţie: în Bucureşti - 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni şi Băneasa), în Braşov, Constanţa şi Timişoara câte 2 centre şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad si Deva.
De asemenea, începând din data de 29 aprilie 2010, METRO România a lansat un nou concept de magazin: METRO Punct, dedicat clienţilor revânzători. Mai multe informaţii pot fi accesate la www.metropunct.ro.
METRO Cash & Carry România este implicată activ în implementarea şi dezvoltarea aceluiaşi concept de vânzare şi pe piaţa din Republica Moldova, unde în prezent operează cu 3 centre, 2 dintre ele fiind în Chişinău, iar al treilea în oraşul Bălţi.
Informaţii suplimentare pot fi găsite la www.METRO.ro

Contact:
METRO Cash & Carry România şi Moldova
Departament Comunicare şi Relaţii Publice
Sos. Pipera - Tunari, nr. 1/VI, Twin Towers, Barba Center
Clădirea 1, Voluntari, România
Telefon +40 (31) 423 4140
Fax +40 (31) 423 4149


E-mail:  pr@METRO.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii