Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
00:25 22 09 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Un nou contract de furnizare medicamente scos la licitație de Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța (document)

ro

27 Aug, 2017 16:49 577 Marime text
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” a încheiat mai multe contracte pentru furnizarea medicamentelor. Valoarea totala a acestora este de 165.974,76 lei.

Potrivit licitatiapublica.ro, firmele cărora li s-au atribuit contractele sunt următoarele:

•           Coseli SA, Iași: 13.000 lei.
•           Farmexim SA, București: 66.077 lei.
•           Romastru Trading SRL, București: 1.206 lei.
•           Geneva Romfarm International SRL, Bucureşti: 47.906,88 lei.
•           Fresenius Kabi Romania SRL, Brașov: 28.020 lei.
•           Mediplus Exim SRL, Ilfov: 9.764,88 lei.

Despre firmele câştigătoare

Coseli SA a fost înregistrată în anul 1992 şi are sediul în municipiul Iași.

Potrivit Ministerului Finanțelor, pe anul 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri netă de 14.115.693 lei, un profit de 1.704.283 lei și un număr mediu de 59 de angajați.

Acţionarii societăţii sunt: Ionel Budeanu, născut la data de 29.11.1976, la Iaşi, Constantin Budeanu, născut la data de 18.11.1947, la Iaşi, Elena Budeanu, născut la data de 12.10.1969, în Hârlău, Dan-Valentin Oană, născut la data de 07.06.1973, la Iaşi şi Cristina-Elena Oană, născută la data de 27.12.1971 la Iaşi.

Administratorii firmei sunt: Elena Budeanu (președinte consiliu de administrație), Ionel Budeanu (membru în consiliul de administrație) şi Adrian Budeanu (membru în consiliul de administrație).

Activitatea principală a societăţii este fabricarea altor produse alimentare.

Potrivit Registrului Comerţului, capitalul social subscris este de 900.000 lei, integral vărsat, dintr-un număr de 1000 de acţiuni, valoarea unei acţiuni fiind 900 lei.

Farmexim SA are sediul în sector 1, Bucureşti, şi a fost înregistrată în anul 1991.

Potrivit Ministerului Finanțelor, pe anul 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri netă de 1.851.421.689 lei, un profit de 19.060.068 lei și un număr mediu de 793 de  angajați.

Conform datelor furnizate de Registrul Comerţului, capitalul social subscris este 14.695.200 lei, integral vărsat, dintr-un număr de 8164 de acţiuni, fiecare a câte 1.800 lei.

Acţionar unic al societăţii este Ovidiu Buluc, născut la data de 19.01.1946 în București.

Administratorii societăţii sunt: Gheorghe Gilcescu, născut la data de 12.10.1973, în Cepari, judeţul Argeș, Isabelle Iacob, născută la data de 06.10.1969 în București şi Ovidiu Buluc, născut la data de 19.01.1946, în Brăila.

Conform codificării (Ordin 337/2007) Rev. Caen (2), domeniul de activitate principal al firmei este: comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice. 
 
Romastru Trading SRL a fost înregistrată în anul 1994 şi are sediul în sector 1, Bucureşti.

Potrivit Registrului Comerţului, capitalul social subscris este de 11.892.860 lei, integral vărsat. Structura capitalului este următoarea: 4.120.800 lei, 920.173 dolari, 1.250.000 euro

Asociaţi persoane juridice sunt:
-Pharaon Holding SAL, cu sediul în Liban, Beirut;
-J.D.F. Holding SAL, cu sediul în Liban, Beirut;
-Pharaon Healthcare Europe SRL, cu sediul în Bucureşti Sectorul 1.

Asociat unic al firmei este Liana Mirela Savulescu născută la data de 14.02.1975, în municipiul Brăila, Brăila.

Administratorul firmei este Cristian Ioniţă Bota, născut la data de 20.01.1969, municipiul Cluj-Napoca, Cluj.

Activitatea principală a societăţii este comerţul cu ridicata al produselor farmaceutice. 

Conform datelor furnizate de Ministerului Finanțelor, pe anul 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri netă de 436.020.712 lei, un profit de 2.638.347 lei și un număr mediu de 230 de angajați.                                                                                                                                                                                                                                                                          
Potrivit Registrul Comerțului, Geneva Romfarm International SRL, a fost înregistrată în 2001 şi are sediul în Bucureşti, sector 1.

Capitalul social subscris este de 12.000 lei, integral vărsat, compus din 612,4 lei şi 4.000 dolar SUA.

Asociat persoană juridică este Beheermaatschappij Wiljero BV, de naţionalitate olandeză, cu sediu social în Rotterdam, Olanda.

Administratorii societăţii sunt Gabriela Bodron, născută la data de 29.10.1975, municipiul Botoşani, Adrian Barbu, de cetăţenie germană, ocupând funcţia de președinte consiliu de administrație şi Andrei Alexandru Calaras, născut la data de 24.08.1968, în Bucureşti, sectorul 3.

Conform codificarii (Ordin 337/2007) Rev. Caen (2), domeniul de activitate principal este comerţul cu ridicata al produselor farmaceutice.            
          
Potrivit datelor furnizate de Ministerului Finanțelor, pe anul 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri netă de 40.145.676 lei, un profit de 5.207.022 lei și un număr mediu de 11 de angajați.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
Fresenius Kabi Romania SRL a fost înregistrată în anul 1993 iar sediul social se află în municipiul Braşov.

Potrivit Registrului Comerţului, capitalul social subscris este de 2.869.820 lei, integral vărsat, structurat astfel: 2.869.820 lei şi 700.000 euro.

Asociat persoană juridică este Fresenius Kabi Deutschland GMBH, cu sediul social în Germania, Frankfurt.

Administratorul firmei este Vlad Georgescu născut la data de 08.01.1968, în municipiul Braşov.

Activitatea principală, conform codificarii (Ordin 337/2007) Rev. Caen (2) este comerţul cu ridicata al produselor farmaceutice.         

Conform datelor furnizate de Ministerului Finanțelor, pe anul 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri netă de 101.019.893 lei, un profit de 2.102.815 lei și un număr mediu de 48 de angajați.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Mediplus Exim SRL este o societate înregistrată în anul 2007, în comuna Mogoşoaia, judeţul Ilfov.

Conform Ministerului Finanțelor, pe anul 2016, societatea a înregistrat o cifră de afaceri netă de 3.992.297.908 lei, un profit de 102.653.027 lei și un număr mediu de 949 de angajați.     
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Potrivit Registrului Comerţului, capitalul social subscris este de 37.834.650 lei, integral vărsat, structurat în 13.860 lei, 4.000.000 euro, 7.021.000 dolari.

Asociaţi persoane juridice sunt A&D Pharma Holdings SRL, cu sediul în Bucureşti, Sectorul 4 şi A&D Pharma Holdings NV cu sediul în Amsterdam, Olanda.

Administratorul firmei este Sorex Ad Consult SRL.

Domeniul de activitate principal, conform codificarii (Ordin 337/2007) Rev. Caen (2) este: Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice.

Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.      
                                                                                                                                      
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.

Ti-a placut articolul?

Comentarii