Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
12:53 13 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Campanie ExtravaCANza Turiştii, mai responsabili în vacanţa pe litoral

ro

26 Aug, 2015 12:51 637 Marime text
 
Campania ExtravaCANza organizată de Every Can Counts România a luat sfârşit, după ce timp de trei weekenduri a inspirat turiştii către un comportament responsabil, prin colectarea dozelor din aluminiu şi activităţi care să le înveselească vacanţa petrecută pe litoral.

Campania de educaţie ecologică pe litoral s-a desfăşuarat în perioada iulie-august, pe plaja Cleopatra din staţiunea Mamaia. Prin intermediul acestei campanii, organizatorii şi-au propus să inspire turiştii către un comportament responsabil faţă de mediu şi faţă de locul în care îşi petrec vacanţa. Campania ExtravaCANza reprezintă un imbold, întrucât colectarea în vederea reciclării poate fi făcută atât acasă, cât şi la locul de muncă.  

Pentru a asocia colectarea dozelor din aluminiu cu activităţile  de vacanţă, Every Can Counts România a stabilit ca „taxa” de participare la evenimente să fie una simbolică - 10 doze de aluminiu. Mai mult decât atât, pentru cele zece doze goale, turiştii au primit o doză plină cu suc, bere sau energizant, oferite de partenerii acestei ediţii: Mega Image, Bergenbier și Alconor. Astfel, în cele trei weekend-uri, peste 10.000 de turişti au intrat în contact cu organizatorii şi voluntarii Every Can Counts, fiind colectată o cantitate de 500 kg de doze din aluminiu.

Pentru a recompensa implicarea turiştilor, organizatorii au propus trei weekend-uri tematice. Astfel, în weekend-ul dedicat bărbaţilor, Every Can Counts România a organizat un campionat de fotbal pe plaja, la care s-au înscris nu mai puţin de 70 de echipe, iar cei mai activi concurenţi au obţinut premii simbolice, care să le aducă aminte că pot colecta selectiv indiferent de locul în care se află.  Weekend-ul dedicat fetelor a fost de departe cel mai activ din punct de vedere al numărului de turişti care au vizitat standul organizatorilor şi au luat parte la jocuri pentru fete şi  sesiuni foto. Încheierea campaniei a fost marcată prin weekend-ul dedicat copiilor, cu activităţi de face painting. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii