METRO Cash & Carry România susține că nu are nicio legătură cu campania promovată prin SMS
METRO Cash & Carry România susține că nu are nicio legătură cu campania promovată prin SMSBucurești, 7 ianuarie 2013 - METRO Cash & Carry România atenţionează clienţii săi că numele METRO este folosit în mod abuziv, de către persoane necunoscute, în cadrul unor campanii false promovate prin SMS.
Mai mulţi utilizatori de telefonie mobilă au primit mesaje prin SMS prin
care erau anunţaţi că au câştigat un premiu în valoare de 10.500 euro şi un TV
cu plasmă, solicitându-li-se ulterior apelarea unui anumit număr de telefon,
pentru a primi mai multe detalii în acest sens.
"METRO Cash&Carry România nu are nicio legătură cu promovarea
campaniei cu premii, transmisă prin SMS, iar numele METRO este folosit fără
acordul nostru. În ceea ce îi priveşte pe clienţii noştri, le recomandăm să nu
dea curs acestor mesaje, să nu furnizeze informaţii personale şi să contacteze imediat
autorităţile competente pentru reclamarea fraudei şi protejarea informaţiilor
personale”, au declarat reprezentanţii companiei METRO Cash&Carry România.
METRO Cash&Carry România recomandă persoanelor care au primit astfel de
mesaje sau apeluri telefonice în numele companiei METRO
Cash & Carry, prin care sunt anunţaţi că au câştigat premii substanţiale ce
presupun efectuarea unor plăţi pentru a fi ridicate, să nu le răspundă şi să nu
furnizeze informaţii cu caracter personal.
Pentru folosirea în mod abuziv a
numelui companiei, METRO Cash&Carry România va colabora cu autorităţile
competente în vederea soluţionării acestei situaţii.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp