DSVSA Constanţa cumpără echipament de două milioane de lei
DSVSA Constanţa cumpără echipament de două milioane de lei
19 Jun, 2013 00:00
19 Jun, 2013 00:00
19 Jun, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
1929
Marime text
Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Constanţa va organiza şi desfăşura o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Furnizare echipament Lichid cromatograf cuplat cu spectrometru de masă şi sondă ASAP”.
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 30 iulie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe 31 iunie, ora 18.00. Valoarea estimată a contractului este de 2.177.000 lei. Ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare de 43.540 lei. Potrivit caietului de sarcini, echipamentul de laborator „Lichid cromatograf cuplat cu spectrometru de masă şi sondă ASAP” este necesar pentru determinări reziduuri steroizi (grupa A3) şi cloramfenicol (grupa A6), laboratorul Sanitar Veterinar şi pentru Siguranţa Alimentelor Constanţa, fiind desemnat pentru aceste determinări, conform Deciziei UE nr. 717/2011 de modificare a Deciziei CE nr. 536/98. Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt: Geronimo Brănescu - director executiv, Romeu Lăzar - director executiv adjunct, Vera Ţolea - sef serviciu economic, Sorin Turineac - consilier juridic, Daniela Lipoveanu – şef serviciu laborator, Liana Coronea, Luminiţa Teja, Adriana Constantin, Maria Catrinoiu Maria şi Nicoleta Marin.
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 30 iulie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe 31 iunie, ora 18.00. Valoarea estimată a contractului este de 2.177.000 lei. Ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare de 43.540 lei. Potrivit caietului de sarcini, echipamentul de laborator „Lichid cromatograf cuplat cu spectrometru de masă şi sondă ASAP” este necesar pentru determinări reziduuri steroizi (grupa A3) şi cloramfenicol (grupa A6), laboratorul Sanitar Veterinar şi pentru Siguranţa Alimentelor Constanţa, fiind desemnat pentru aceste determinări, conform Deciziei UE nr. 717/2011 de modificare a Deciziei CE nr. 536/98. Persoanele responsabile de organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt: Geronimo Brănescu - director executiv, Romeu Lăzar - director executiv adjunct, Vera Ţolea - sef serviciu economic, Sorin Turineac - consilier juridic, Daniela Lipoveanu – şef serviciu laborator, Liana Coronea, Luminiţa Teja, Adriana Constantin, Maria Catrinoiu Maria şi Nicoleta Marin.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii