Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
12:04 19 12 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cum îşi face publicitate Muzeul de Artă din Constanţa

ro

21 Aug, 2013 00:00 1053 Marime text
Muzeul de Artă Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Servicii de publicitate pentru proiectul transfrontalier România-Bulgaria Spiritul Dunării în comunităţile portuare”, cofinanţat din fonduri europene, prin proiectul Cooperare Teritorială Transfrontalieră.

Potrivit anunţului nr. 352762/19-08-2013, publicat pe SEAP,  valoarea estimată a contractului este de 446.312,44 lei. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 23 august, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Contractul este compus din trei loturi. Ofertanţii trebuie să depună o garanţie de participare: pentru Lotul I de 4.831 lei, pentru lotul 2 – de 4023 lei şi pentru Lotul 3 – de 70 lei. Lotul I constă în executarea broşurii trilingve Workshop 1-model de cercetare interdisciplinara, a broşurii trilingve Workshop 2- studiu comunităţi locale şi portuare, precum şi al unui album de Artă al taberei. Lotul 2 constă în executarea materialelor promoţionale - postere, pliante, cărţi  postale (servicii de design şi de tipărire); iar Lotul 3  - în elaborarea unui CD ce va cuprinde un ghid de comunicare al comunităţilor portuare. Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: director general – Păuleanu Doina, contabil şef -  Calciu Lucia, muzeograf – Dima Laura, economist – Ciurea Florentina Lorena, referent - Dumitru Vasilica.

Ti-a placut articolul?

Comentarii