Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
06:28 18 01 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cum oferi premii eficient folosind Facebook

ro

12 Feb, 2014 14:54 1699 Marime text
Iniţial aplicaţiile de Facebook nu erau foarte flexibile, din punct de vedere al conţinutului, pentru că erau găzduite de Facebook şi se supuneau unor termeni şi condiţii. La un moment dat Facebook a decis să le elibereze, au renunţat la a mai găzdui conţinutul aplicaţiilor şi au oferit dezvoltatorilor posibilitatea să aducă pe Facebook orice fel de aplicaţie, singura condiţie fiind să nu-i îndemni pe utilizatori să folosească un mecanism proprietar al Facebook (comment, share, like, upload), în schimbul unor premii. Şi cam ăla a fost momentul în care concursurile de pe Facebook au explodat.
Din păcate, chiar şi în 2013 se mai organizează concursuri fără obiective bine definite de către companii, doar pentru că e un trend să le oferi fanilor nişte premii. Ajungem iar la problema studiilor de piaţă, care spun că principalele motive pentru care utilizatorii de Facebook interacţionează cu paginile de companie sunt premiile şi reducerile. Motivele sunt reale, nu mă înţelegeţi greşit, dar asta nu înseamnă că nu poţi avea o strategie şi nişte indicatori de performanţă în aceste condiţii.
Articolul integral pe http://marketing20.ro/concurs-eficient-pe-facebook.html

Articol scris de Alexandru Negrea.

Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea

Ti-a placut articolul?

Comentarii