Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
10:56 17 10 2018 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Simulări pentru Evaluarea Naţională şi Bacalaureat Februarie şi martie, luni de foc pentru elevii din clasele a VIII-a şi a XII-a

ro

26 Jan, 2015 00:00 1570 Marime text
Urmează două luni importante pentru elevii claselor a VIII-a, respectiv pentru cei ai claselor a XI-a şi a XII-a. Ministerul Educaţiei a stabilit ca simulările examenelor naţionale din anul şcolar 2014-2015 să se desfăşoare după cum urmează: în zilele de 23, 24 şi 25 februarie, elevii de clasa a VIII-a vor susţine simularea la Evaluarea Naţională, iar pe 2, 3, 4 şi 6 martie, elevii claselor a XI-a şi a XII-a vor participa la simularea pentru Bacalaureat.
 
Prin simulări, elevii se familiarizează cu rigorile unei evaluări naţionale sau ale unui bacalaureat naţional, dar, în acelaşi timp, are loc şi optimizarea rezultatelor obţinute de către elevii din învăţământul preuniversitar la finalul studiilor gimnaziale/liceale.

Disciplinele la care se organizează simularea Evaluării Naţionale pentru elevii clasei a VIII-a, în anul şcolar 2014-2015, sunt: Limba şi literatura română (23 februarie), Matematică (24 februarie) şi Limba şi literatura maternă - pentru elevii aparţinând minorităţilor naţionale care au urmat cursurile gimnaziale în limba maternă (25 februarie). Afişarea rezultatelor este programată pentru data de 6 martie. Simularea probelor scrise ale examenului de Bacalaureat pentru elevii claselor a XI-a şi a XII-a din anul şcolar 2014-2015 va avea loc după cum urmează: Limba şi literatura română (2 martie), Limba şi literatura maternă (3 martie), proba obligatorie a profilului (4 martie) şi, doar pentru elevii claselor a XII-a, proba la alegere a profilului şi a specializării (6 martie). Toate probele sunt scrise. Afişarea rezultatelor va avea loc pe data de 12 martie. Notele obţinute la examenele naţionale nu vor fi publicate în catalog, dar rezultatele vor fi analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii